Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Zepsuty laptop po wizycie w serwisie

lenovo laptop ram ssd serwis błąd

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Adam0025

Adam0025
  • Bywalec

  • 86 postów

Napisano 06 styczeń 2017 - 11:07

Witam serdecznie.

Od dłuższego czasu borykam się z nieprzerwanymi błędami w moim laptopie.

 

Niedawno postaniwiłem wymienić dysk hdd na ssd oraz 4 gb ramu na 8. Wszystko zakupione było nowe, a następnie wysłane do serwisu, gdzie mieli to wymienić bez utraty gwarancji.

 

Laptop przyszedł po pewnym czasie, lecz od razu zauważyłem jego dziwną pracę- laptop potrafił się bezpowrotnie zawiesić nawet podczas najprostszych zadań. Zmiana na AHCI, przeinstalowanie Windowsa(oryginalny Windows 10) nic nie dało. Dlatego po skontaktowaniu się z serwisem oddesłałem laptop.

 

W serwisie powiedzieli, że wina leży po stronie nowego ramu. Podobno był zepsuty, trzeba było kupić nowy i wymienić(co zgenerowało kolejne koszta).

 

Przed kilkoma dniami przyszedł do mnie komputer, rzekomo miał być już naprawiony. Nie wspomnę już, że laptop posiada wygięcie na obudowie(jakby ktoś próbował podważyć obudowę, by dostać się do środka), ale laptop wciąż nie działa. Prosiłem o raport o zepsutym ramie, dostałem karteczkę z podpisem"wymiana ramu". Laptop jak zawieszał się tak dalej się zawiesza(przykładowo otworzenie menadżera zadań trwało blisko 30 sekund).

 

Po trzeciej próbie zainstalowaniu Windowsa 10(przyszedł do mnie z W8.1) laptop wpadł jakby w bootloopa, można jedynie włączyć biosa. Instalacja zawsze zawieszała się po około 20%, a po restarcie sytem wracał do 8.1, gdzie pokazywał sie błąd, że coś blokuje komputer podczas "first boot".

 

Obecnie nie mogę zrobić praktycznie nic. Jakieś rady?

 

Laptop: Lenovo u330p

Gwarancja laptopa trwa do 18 stycznia 2017.

 

Z góry dziękuję za pomoc


  • 0

#2 raiders

raiders
  • Dyskutant

  • 225 postów

Napisano 17 kwiecień 2019 - 11:54

Jak ci wiesza łapka na instalacji Windowsa to na 99% uwalony ram. Jak masz możliwość to wez o jakiegoś znajomego jedna kość ram i podmien w swoim i zrób instalacje Windowsa. A te swoje kości wrzuć na memtest. Jeśli kość będą sprawne to może gniazda uszkodzone.
  • 0

#3 sznib

sznib
  • buzujolidrinker

  • 783 postów

Napisano 17 kwiecień 2019 - 13:37

Pany, post z 2017!

 

84bc09c0989a437c9adb6cf62dab2ad5.jpg


  • 0

i7 3770@4.3Ghz*Asrock Z77 Pro4*16GB Adata XPG*Gigabyte GTX1060 6GB*Toshiba Q Pro 256GB, Seagate Iron Wolf 3TB*BeQuiet Straight Power 10 500W*Antec Solo*Nec EA273 WMI*Logitech K270*Logitech G900






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: lenovo, laptop, ram, ssd, serwis, błąd

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych