Browarnik 0 Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 (edytowane) Cześć, Niedawno zakupiłem GTXa 1060 od Gigabyte z odbiorem osobistym w morele. Rozglądając się przy podłączaniu karty zauważyłem wgięty heatpipe (jeszcze przed podłączeniem zasilania). Byłem superostrożny z tą kartą, więc wątpie ,że wgiąłbym heatpipe'a o własnych siłach. Nie wiem co o tym szczerze mówiąc myśleć, problem w ogóle w internecie widać że jest strasznie rzadki, aczkolwiek jak już się pojawiały, nie było jakichś alarmujących sygnałów, zwłaszcza, że przetestowałem kartę w FurMarku i dostałem max. temperaturę 73 stopnie. Mimo wszystko mam pewne wątpliwości. Jakieś myśli na ten temat? Z góry szczerze dziękuję. Zdjęcie http://i.imgur.com/V1gyt8a.jpg Edytowane 5 Stycznia 2017 przez Browarnik Cytuj Link to post Share on other sites
Wento 1825 Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 Nie odbije się to praktycznie na wydajności chłodzenia karty. 3 Cytuj Link to post Share on other sites
mulator 3169 Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 Takie wgięcie to nic szczególnego. To dosyć powszechne "zjawisko" i nie powinieneś sobie tym zawracać głowy. Nie ma to wpływu na skuteczność ciepłowodu. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
GergG 134 Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 (edytowane) Sądzę , że jest to na tyle niewielkie wgniecenie , że nie powinno być problemu. Inną -natomiast-sprawą jest jakby trzeba było skorzystać kiedyś z GW ... ale jak wyżej - jest to niewielkie i nie powinno być problemu. Edytowane 5 Stycznia 2017 przez GergG 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Browarnik 0 Napisano 5 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 (edytowane) Dokładnie mam to samo na myśli GregG. Chociaż, że uspokajają mnie wasze słowa i rzeczywiście może dopada mnie trochę choroba perfekcjonizmu, to przeraził mnie ustęp w gwarancji morele o anulowaniu jej w przypadku uszkodzeń mechanicznych. Myślę ,że problem pozostaje tylko tutaj. Zawsze pozostaje ten "zwrot" z powodu uszkodzeń mechanicznych w dziale refundów w morele.. ale tam jest potrzebne poświadczenie o uszkodzeniach od kuriera, a ja odbierałem osobiście. Warte zachodu jest w ogóle rozważenie opcji zwrotu? Bo póki co karta śmiga przednio.. i chciałbym wrócić do cieszenia się z niej bez żadnych wątpliwości. Dzięki za dotychczasowe komentarze! Edytowane 5 Stycznia 2017 przez Browarnik Cytuj Link to post Share on other sites
mulator 3169 Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 Nie powinno być problemu z uznaniem gwarancji z powodu delikatnego wgniecenia cieplowodu. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13125 Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 (edytowane) Jakbym patrzył na takie wady, to zwracał bym co 3 kartę do sklepu. O ile chodzi o to małe wgłębienie pod wtyczką. Edytowane 5 Stycznia 2017 przez MiK 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Browarnik 0 Napisano 5 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 (edytowane) Cóż, w takim razie wracam wracam do cieszenia się kartą. Zawsze pozostaje mi opcja zapytania się ich działu zwrotów czy to nie wpłynie na gwarancję. Jeśli ktoś miał podobną sytuację chętnie usłyszę jeszcze deczko uspokojenia Jeszcze raz dziękuję wszystkim wam za odpowiedź. PS. Jakbym patrzył na takie wady, to zwracał bym co 3 kartę do sklepu. O ile chodzi o to małe wgłębienie pod wtyczką. A widzisz coś innego? Edytowane 5 Stycznia 2017 przez Browarnik Cytuj Link to post Share on other sites
Rolandv 2 Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 Sprawa nie wart zachodu. Cytuj Link to post Share on other sites
decrypterie 257 Napisano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2017 całkiem normalne i częste zjawisko, po temacie postu spodziewałem się czegoś wielkiego, tak czy inaczej pewnie będzie w głowie Ci dalej siedzieć więc dla świętego spokoju napisz do morele , załącz zdjęcie i zapytaj jak to wygląda w przypadku gwarancji w przyszłości jak będzie potrzebna , jak odpisze że nie ma problemu zrób sobie kopie ich odpowiedzi w razie W i tyle, ciesz się kartą. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
ultramateo 11 Napisano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2017 Następnym razem zalecam ci sprawdzanie zakupu i otwieranie go w obecności kuriera. Ma obowiązek na ciebie poczekać. Jak coś jest nie tak, to prosisz go o druczek do wypełnienia i oddajesz kartę. Bo w więksości przypadków, jak masz uszkodzenie mechaniczne, to nie uznają ci GW. Cytuj Link to post Share on other sites
decrypterie 257 Napisano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2017 Następnym razem zalecam ci sprawdzanie zakupu i otwieranie go w obecności kuriera. Ma obowiązek na ciebie poczekać. Jak coś jest nie tak, to prosisz go o druczek do wypełnienia i oddajesz kartę. Bo w więksości przypadków, jak masz uszkodzenie mechaniczne, to nie uznają ci GW. jakbyś uważnie przeczytał post to zauważ byś że odbierał osobiście i podkreślił to kilka razy 1 Cytuj Link to post Share on other sites
ultramateo 11 Napisano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2017 jakbyś uważnie przeczytał post to zauważ byś że odbierał osobiście i podkreślił to kilka razy Przepraszam rzeczywiście, ale jak zawarł umowę przez internet i odebrał osobiście, to też mógł bez problemu oddać kartę. Ma 14 dni na zwrot bez uzasadnionej przyczyny. Cytuj Link to post Share on other sites
Browarnik 0 Napisano 6 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2017 Przepraszam rzeczywiście, ale jak zawarł umowę przez internet i odebrał osobiście, to też mógł bez problemu oddać kartę. Nie każdy ma na to czas, a ja mimo wszystko kupuję go za swoje pieniądze i nie było to spowodowane z mojej winy.. a zwrot.. kolejne poniesienie kosztów i mojego czasu, kolejne kupno (po droższej cenie, wtedy była jeszcze promocja) , odbieranie, sprawdzanie, nie wchodzi bardzo w grę. dodam jeszcze tylko że nadal mieszczę się w tych 14stu dniach. Wysłałem pytanie do morele, zobaczę co mi zaproponują, mam nadzieję, że skończy się zwykłym uznaniem przez nich tej gwarancji, zwłaszcza jeśli jest to dość powszechny przypadek i absolutnie nie wpływa na nic co jest związane z jej poprawnym działaniem. Po prostu szkoda będzie mi później przez cały okres użytkowania tej karty, żałować że ją kupiłem. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.