Skocz do zawartości

SG Galaxy J5 (2016) - Nie działający dotyk, wyłączone debugowanie USB, odzyskiwanie danych


Recommended Posts

Witam serdecznie wszystkich użytkowników,

 

Mam wielki problem, ponieważ jakoś niespełna tydzień temu mój Samsung Galaxy J5 (2016) uległ zniszczeniu, tj. zbita szybka, nie działający dotyk, po prostu wyświetlacz jest cały czarny. Dźwięki normalnie słychać, gdy podłączam go do komputera. Jest jednak problem, ponieważ mój operator nie uwzględnił serwisu wyświetlacza, który rzekomo, jak sam myślałem opłacałem z każdą fakturą przez 2 miesiące od momentu nabycia telefonu. Wyłączyłem sobie czasoumilacz i Iplę, ponieważ nie było mi to potrzebne do szczęścia. Była również możliwość wyłączenia serwisu wyświetlacza, celowo go zostawiłem, aby w razie takich przypadków telefon został wysłany do serwisu i naprawiony. Po wykonaniu telefonu do serwisu stwierdzili, że u mnie ta opcja nie jest włączona. Wygląda na to, że to zaniedbanie z ich strony, nie wiem, może jakiś błąd w systemie, ponieważ wyłączanie TV Ipla i serwisu odbywa się pod tym samym 4-cyfrowym kodem. Na bilingach nie ma nawet wykazu wyłączenia przeze mnie Ipli pod tym numerem, także naprawdę nie wiem, jak to wytłumaczyć. Reklamacja oczywiście została złożona z dniem wczorajszym, ale jak wiadomo na to czeka się, aż do 30 dni roboczych. Telefon, jak już wcześniej wspomniałem posiadam zaledwie 2 miesiące, nie bawiłem się w jakieś głębsze ustawienia typu włączenie debugowania USB, które umożliwi mi bezpośredni kontakt telefonu z komputerem poprzez USB bez kliknięcia na ekranie dotykowym "zezwól". Przeleciałem w internecie już wiele na ten temat, ale dalej nie wiem, jak sobie z tym poradzić. Dodam, że na telefonie założyłem hasło z 4 cyfr. Nie wiem, czy zakupić kabel OTG USB i próbować z podpięciem klawiatury i wpisaniem hasła? Czy to w ogóle coś pomoże bez włączonej opcji debugowania USB, tzn. to złamanie hasła? Zależy mi na danych, które są na telefonie, przede wszystkim na SMS'ach, ponieważ byłby to dowód w sprawie, jeżeli chodzi o rzekome wyłączenie przeze mnie serwisu wyświetlacza. Bardzo proszę o pomoc.

 

Pozdrawiam!


Nikt nie potrafi pomóc w tej sytuacji? 

Link to post
Share on other sites

Do tego chyba trzeba mieć włączone debugowanie USB w systemie Android na telefonie, a bez działającego wyświetlacza i dotyku raczej tego nie zrobię. Czyli przez kabel OTG USB nawet, jak złamię blokadę to i tak kicha? Sprawdzę tego Kiesa tak na wszelki wypadek.

 

 

Tak, jak myślałem, nie łączy mi z urządzeniem, nie reaguje, debugowanie na telefonie NIE JEST WŁĄCZONE? CZY DA SIĘ ODZYSKAĆ DANE BEZ WŁĄCZONEGO DEBUGOWANIA I Z NIEDZIAŁAJĄCYM, CZARNYM EKRANEM?

Edytowane przez PC_Monster923
Link to post
Share on other sites

Ty chyba nie rozumiesz kolego w czym jest rzecz, chodzi o same debugowanie USB, które się ustawia w systemie Android na telefonie w ustawieniach telefonu. I dlatego pytam, jeśli tego nie włączyłem za życia telefonu to czy jest opcja w ogóle odzyskać dane, jak wyświetlacz i dotyk nie działają na smartfonie.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...