kwakus18 9 Napisano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2016 Witam!! Mam wielki problem, otóż ostatnio zmieniłem komputer, chciałem sobie zagrać w gierke na koncie origin, lecz nagle pojawił się problem że nie mogę sie zalogować do konta ponieważ potrzeba hasła bezpieczeństwa, które ma przyjść na e-mail lub telefon, i tutaj pojawia się problem, ponieważ ja niczego takiego nie włączałem, a tutaj nagle taka niespodzianka na nowym kompie . Na starym komputerze tego nie zauważyłem, bo miałem zapisane hasło i w ogóle wszystko chodziło sobie samo, a teraz nie wiem co robic, bo stary komputer sformatowany, telefonu który miałem podczas zakładania konta też nie mam i jest w kropce, proszę pomóżcie odzyskać mi moje gry Link to post Share on other sites
chudy131080 14102 Napisano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2016 Daj że nie pamiętasz i wyślą Ci link do zmiany hasła na maila którego użyłeś przy zakładaniu konta. Link to post Share on other sites
stalkerpl 129 Napisano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2016 ewentualnie można zadzwonić na infolinie i tam można zmienic hasło bezpieczeństwa, ale chyba meil trzeba mieć aktualny, raz mi sie cos takiego zdarzyło z tym całym hasłem bezpieczeństwa Link to post Share on other sites
marko.s 39 Napisano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2016 Zobacz na koncie mailowym do spamu. Moje konto traktuje takie wiadomości jako spam. Link to post Share on other sites
menczyciel1945 6 Napisano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2016 podłączam się do tematu też mam problem z tym kodem bezpieczeństwa nic nie przychodzi na meila a telefonu już nie mam (zepsuł się) chudy131080jak daje że nie pamiętam hasła to zmienia mi się tylko hasło do logowania ale kod bezpieczeństwa nie Link to post Share on other sites
chudy131080 14102 Napisano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2016 Więc dzwonić do nich. Link to post Share on other sites
menczyciel1945 6 Napisano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2016 a wie ktoś jakie informacje trzeba im podać na infolini Link to post Share on other sites
Fraor 1203 Napisano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2016 Mogą poprosić Cię o klucz produktu który aktywowałeś na Originie jeśli tam nie kupowałeś, gdzie również mogą poprosić o informacje dot. adres mail, jakieś pytanie bezpieczeństwa, czy cokolwiek by zweryfikować że Ty to Ty. Link to post Share on other sites
kwakus18 9 Napisano 6 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2017 a jest jakaś opcja zresetowania metody otrzymywania hasła bezpieczeństwa bez wchodzenia na konto, tylko np. poprzez podanie jakiegoś hasła zabezpieczającego czy coś? bo masakra z tym,a na infolinie to dobic sie nie moge, nawet nie wiem czemu haha Link to post Share on other sites
Recommended Posts