Skocz do zawartości

Komputer dla gracza zestaw [5000/5100]


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez 3ndurek,

Recommended Posts

  • Zastosowanie komputera gry wszystkie:D gram w wiedźminy wszelkiego rodzaju  FPS i sportowe. Najczęściej grywam w Cs Go, Fifa 17, BF tu chciałbym w 1;) itp itd..

Maksymalna kwota :5000 +/-100

Kiedy zamierzam kupić komputer? początek stycznia bo w tedy będę w Polsce.I mam nadzieję że wyjdzie trochę taniej niż teraz.

Których części potrzebuję wszystko

Czy będę podkręcać sprzęt? chyba nie/sam nie wiem nie znam się w ogóle jeszcze co zrypie...

Rozdzielczość mojego monitora i model :coś zakupię jeszcze nie wiem co;)

Specjalne wymagania :w miarę możliwości cichy, wydajny i miłym plusem było by to żeby nie żarł zbyt dużo prądu choć to pewnie było by ciężkie połączenie:P

Części z poprzedniego komputera (konkretne modele) :brak

Własna propozycja zestawu: https://www.morele.net/inventory/info/QLeFjs/

Inne Hmm. kilka dni temu ten zestaw wynosił 4990zł dizś 5074. Propozycja wstawiona w morele bo wygodnie mi się szukało:P, ale zestaw będę chciał zamówić w ESC :).  Co do obudowy myślałem jeszcze nad Zalman R1 jest tu 100 zł taniej. Co do SSD 128 mi wystarczy a też tańsza niż 240 gb tyle że czytałem że bardziej opłacalne są 240 niż 128 bo wypadają lepiej na tle żywotności i szybkości podczas pracy. Co do płyty główniej pewnie dałem nie najlepszy wybór...no ale...no i w sumie nawet nie wiem czy te części wszystkie są ze sobą w pełni kompatybilne.

 

Proszę o jakieś propozycje na ESC i rade czy lepie zakupić sprzęt teraz czy poczekać do 1 tygodnia stycznia?? (w Polsce będę od 1 do 14 stycznia więc PC musi dojść do mnie najpóźniej w drugim tyg stycznia). Obecnie chyba już nie mam pytań :)

Link to post
Share on other sites
  • Rozwiązanie
5062zł