Teglo 0 Napisano 30 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2016 (edytowane) Witam, mam problem z kamerą w 3ds maxie, otóż gdy chcę blisko przybliżyć obiekt to w efekcie kamera tak jakby przenika przez daną ścianę i nie mogę swobodnie edytować małych elementów, mógłbym prosić o pomoc jak dezaktywować ten efekt i móc swobodnie przybliżać kamerę naprawdę blisko do obiektu? Dodam, że gdy naciskam "z" to zamiast przybliżyć kamerę do obiektu to ją oddala Tutaj zdjęcia jak to wygląda: a) Przenikanie kamery przy bliskim przybliżaniu http://imgup.pl/di/MRSW/1a.png b) Po naciśnięciu "z" http://imgup.pl/di/7FWK/2a.png Edytowane 30 Listopada 2016 przez Teglo Cytuj Link to post Share on other sites
Xarix 2265 Napisano 30 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2016 W pewnym momencie po prostu wejdziesz kamerą w obiekt, normalka. Zmień sobie wtedy widok z perspective na ortographic. "Z" jest do centrowania camery na obiekt i raczej ma pokazać go w pełnej krasie. Przydatne jak gdzieś ucieknie Ci kamera. Dorzuć sobie jeszcze do tych skrótów podstawowych typu Q,W,E,R,Shift, Alt - W itp. "Alt - X" by model w viewporcie stał się w pół przezroczysty, i "F4" to pokazywania siatki, F3 do widoku samej siatki, "1", "2", "3" , "4" , "5" w editable poly vertex,edge,border, polygon (jak chcesz cofnąć efekt klikasz ponownie). 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Fiber 11 Napisano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2016 Przednia ściana obcinania (kamery/bryły perspektywy), za duża odległość. Musisz gdzieś znaleźć w ustawieniach i zmniejszyć, ale bez przesady - bufor Z ma swoją głębie. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.