Skocz do zawartości

Recommended Posts

Dzień dobry!

 

Bardzo proszę o ocenę zestawu złożonego przez jednego z pracowników popularnego sklepu ze sprzętem komputerowym. Wyznaczyłem sobie przedział cenowy tak, aby zmieścić się w 5 tysiącach złotych +- 500 zł. Komputer będzie używany przeważnie do grania w gry (,np. Wiedźmin 3). Będzie to mój pierwszy PC i nie chciałbym dokładać do niego w ciągu najbliższych kilku lat kolejnych podzespołów. 

 

Dodam, że świadomie zrezygnowałem z dysku HDD oraz w trakcie dobierania obudowy zaznaczyłem, aby była to "cicha" obudowa. Dodam także, że jestem laikiem w tej materii, a zanim zamówię sprzęt chciałbym aby ktoś kto zna się na rzeczy wypowiedział się w kwestii tego zestawu. Z góry dziękuję i jak czegoś brakuje to proszę pisać postaram się uzupełnić.

 

1. Obudowa do komputera be quiet! Silent Base 600 czarno-pomarańczowa

2. Zasilacz do komputera be quiet! 600WPure Power 9 BOX

3. PamięćRAMDDR4 HyperX 16GB2400MHzFuryBlackCL15 (2x8192)

4. Dysk SSD Samsung 500GB2,5'' SATASSDSeria 850 EVO

5. Chłodzenie procesora SilentiumPC Fera 3 HE1224 v2

6. Płyta główna Socket 1151 ASUS H110M-D(H110 PCI-EDDR4)

7. Karta graficzna PCI-E MSI GeForceGTX1070GAMINGX8GB GDDR5

8. Procesor Intel Core i5 Intel i5-6500 3.20GHz6MBBOX

 Razem: 5543,00

Link to post
Share on other sites

Mi taki koszyk: https://www.morele.net/inventory/info/W8NQId/

wyszedl w cenie 5342,00 zł jak kupowałem 2 tygodnie temu.

Zestaw mam juz u siebie i sprawuje sie wysmienicie. Dla mnie(podkreslam) jest cichy przy 4.6 procku i 3000 ramach ustawionych. Tylko skoro to Twój pierwszy PC to nie wiem jak Ty definiujesz słowo "cichy".

Weglug mnie w tej cenie powinienes skladac  na i5-6600k, bo oprocz ciszy licza sie osiagi.

Co do wiedzmina to na wszystkich ustawieniach full uber ultra imba przy rozdzielczosci FHD(24" 144Hz) mialem stabilne 66 klatek

Link to post
Share on other sites