ziut3k 21 Napisano 19 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2016 Witam. Zamówiłem tydzień temu obudowę z wyprzedaży (https://proline.pl/?p=WYPFRDOBU0021). Szybkie wpisanie danych, zrobienie przelewu i czekanie na cudo od fractala. Minęło kilka dni roboczych, a status mojego zamówienia stał ciągle w punkcie "w uwagach od pracownika". Zdecydowałem się na telefon, bo zamówienie już powinno być u mnie w domu, co mi się bardzo nie spodobało. Dowiedziałem się, że fractali na chwilę obecną już nie ma i z miejsca (zdziwiła mnie szybkość propozycji) zaoferowano mi zalman z11 plus. Zacząłem się w głębi duszy śmiać, no bo define s jest bardzo estetyczną prostą obudową, a zalman to wygląda jakby zaraz w kosmos miał wystartować. No ale mniejsza. Stwierdziłem, że nie godzę się na coś innego i zapytałem się kiedy będzie fractal. Miałem otrzymać telefon w tym samym dniu, lecz oczywiście go nie było. Dzwoniąc jeszcze raz uzyskał wreszcie jakieś informacje, że tych fractali nie ma i nie będzie. Żadnych propozycji ze strony konsultantów. Całość sprawia wrażenie, że wyprzedaż to jedna wielka bajka, żeby wcisnąć coś innego zalegającego na magazynach. Wchodząc w linka możecie dostrzec, że te fractale są dalej dostępne. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3908 Napisano 19 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2016 Od bardzo długiego czasu stosuję jedną metodę. Zanim zamówię dzwonię i pytam czy jest na stanie,oraz informuję rozmówcę,że rozmowa jest nagrywana. Reakcje bywały różne. Z tymi,którzy nie zgadzali się na nagrywanie,nie ponawiałem już nigdy kontaktu.... 1 Cytuj Link to post Share on other sites
ziut3k 21 Napisano 19 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2016 (edytowane) Nawet jeżeli nie ma na stanie to myślę, że sklep, który ma kilkanaście punktów w Polsce powinien poinformować o przedłużeniu się czasu zamówienia. Pierwszy raz się spotykam, że po zamówieniu sklep ma klienta w poważaniu i nie daje nawet jakiejkolwiek informacji. Pierwszy i ostatni raz coś tam zamawiałem Edytowane 19 Listopada 2016 przez ziut3k Cytuj Link to post Share on other sites
piterrrxd 2308 Napisano 26 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2016 @jarrino raczej żaden konsultant z własnej woli nie zgodzi się na nagrywanie rozmowy. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3908 Napisano 26 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2016 Zgodzi się zgodzi. Ja mu to przeważnie mówię już po uzyskaniu informacji... Wiem,że prawo tego zabrania,ale mnie to lotto. Przecież wiadomo,że nie nagrywam... Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.