Skocz do zawartości

Zamówiłem własnego składaka z moreli... Okazał się być używany


Recommended Posts

Witajcie, założyłem tu konto specjalnie po to aby napisać o sytuacji, która wydarzyła mi się w ostatnich dniach. Ponad tydzień temu zamówiłem sobie zestaw komputerowy z wybranych przeze mnie części w sklepie morele z usługą montażu.

 

Cały zestaw wyniósł ponad 5,5k. W piątek otrzymałem informację, że komputer jest gotów do odebrania, w sobotę pojechałem do netpunktu i zabrałem go do domu. Wczoraj w nocy znalazłem czas aby komputer wypakować i uruchomić, komputer był b. dobrze zapakowany, wszystko prawidłowo. Zaskakujące było to co się stało po uruchomieniu komputera, byłem przygotowany na instalację Windowsa 10, którego również zakupiłem tymczasem po włączeniu PC-ta, uruchamia się system... Windows 7 w dodatku opatrzony informacją, że kopia jest nieoryginalna... Zaszokowany patrzę na pulpit, tam kilka programów do mierzenia wydajności komputera, nie znam się na tym ale jakieś programy typu 3-dmark, Valley benchmark i coś związanego z sound. Oprócz tego na pulpicie widnieje także steam, a w bibliotece gier między innymi Settlersi... Wchodzę w wyszukiwarkę Firefox, zaglądam do historii a ta pokazuje strony przeglądane we wrześniu ( komputer zamówiłem pod koniec października... ). Wchodzę w mój komputer, nazwa komputera: Szymek-Komp.

 

Zupełnie nie mam pojęcia o co tu chodzi, przecież komputer został złożony z wybranych przeze mnie części, które zresztą się zgadzają z tym co zamówiłem. Zastanawiałem się czy może tak wyglądają "Podstawowe testy po złożeniu zestawu" przez morele i ktoś zapomniał usunąć/sformatować system przed wysłaniem, ale co w takim razie robi tam Steam i dlaczego strony były przeglądane we wrześniu ?