Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Ryski na laminacie - Palit GTX 970

gwarancja palit esc.pl rysy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 piotrek.13

piotrek.13
  • Nowicjusz

  • 5 postów

Napisano 24 październik 2016 - 19:31

Dobry wieczór,

niestety mam problem z uznaniem gwarancji w Esc.pl i ogólnie traktowaniem klienta przez ten sklep. W skrócie, wysłałem do nich kartę graficzną, ponieważ pewnego dnia po prostu przestała działać. Brak sygnału z jakiegokolwiek złącza. Po miesiącu oczekiwania i po telefonach do nich dowiedziałem się tylko, że "Przyjęcie warunkowe - ryski na laminacie przy PCIE". Po kolejnych 2 tygodniach, kilku mailach i telefonach dostałem zdjęcia owych rys.
Otrzymałem 2 zdjęcia:
2ilocus.jpg
24c9y0h.jpg

Dodatkowo zrobiłem małą wizualizację owych rys na laminacie karty:
8z39k2.jpg

I tu moja konsternacja. Po sprawdzeniu wnętrza obudowy, kompletnie nie widzę elementów o  które takie rysy, w tych miejscach mogły powstać.
Rysy są równoległe do siebie, nachylone pod kątem ok 10° w odległości ok. 5,5 cm. Takie ich ułożenie sugeruje powstanie ich w tym samym czasie. Dodatkowo poprzez chipsety na karcie graficznej wyklucza, że to był płaski obiekt. Może jakieś 2 elementy? Proszę o opinie, sugestię w jakich okolicznościach mogły one powstać.
Dodatkowo raczej wykluczam możliwość zarysowania karty podczas pakowania, jak mi sugeruje Pan z serwisu.

Sprawdzałem jeszcze na starej karcie i laminat jest dość trudno zarysować, wymaga to siły i ostrego przedmiotu.

Konfiguracja sprzętu: AsRock Z97 Extreme6, Thermalright HR-02 Macho, Palit GTX 970 JeatStream, karta sieciowa TL-WDN4800 wszystko w obudowie Fractal Design R5.

 

Pozdrawiam,

Piotrek


Przepraszam jeżeli niewłaściwy dział, może bardziej pasuje do OffTopic?


Użytkownik piotrek.13 edytował ten post 24 październik 2016 - 19:32

  • 0

#2 KotWButach2

KotWButach2
  • Bywalec

  • 139 postów

Napisano 25 październik 2016 - 00:04

Moim zdaniem powinieneś zrobić przed wysyłką zdjęcia karty obok aktualnej gazety lub czegoś. 

Dwa te rysy są pod radiatorem więc o ile nie zdejmowałeś radiatora a pewnie nie to nie wiem widelcem nie żgałeś. 

 

Zawsze możesz skontaktować się z uokik jeżeli jesteś pewien swego. 

 

Swoją drogą kiedyś miąłem zażalenie do sklepu że mi czegoś nie zapakowali, otrzymałem od nich film jak paczka jest pakowana ;). Więc może też nagrywają czynności?


  • 0

#3 zulugula11

zulugula11
  • Gaduła

  • 427 postów
  • Miejscowość:Leszno

Napisano 25 październik 2016 - 08:00

Już widzę jak wysyłają film z burdelem na serwisie .


  • 0

#4 piotrek.13

piotrek.13
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 5 postów

Napisano 25 październik 2016 - 09:51

Raczej wątpię, żeby chcieli się dzielić nagraniem w jakich warunkach jest testowany sprzęt i przechowywany :D

 

@KotWButach2 Teraz to już trochę za późno, na robienie zdjęć przed wysyłką na przyszłość, ale na przyszłość już będę wiedział. Tak samo, że w większości przypadków lepiej reklamować produkty na zasadach rękojmi, niż gwarancja producenta. I kilka innych rzeczy.

 

Chłodzenia nie wymieniałem, nawet nie próbowałem zdejmować ;) Ogólnie jak włożyłem kartę w czerwcu tamtego roku to nawet jej nie wyjmowałem do września tego roku, czyli momentu w którym przestała działać. Później tylko wyjąłem, przetarłem styki i spróbowałem raz jeszcze włożyć, ale nic to nie pomogło. To zapakowałem w oryginalne pudełko i odesłałem.

 

Sprawę oczywiście zgłoszę do uokiku, tylko chciałem poznać najpierw opinie innych :)


  • 0

#5 KotWButach2

KotWButach2
  • Bywalec

  • 139 postów

Napisano 28 październik 2016 - 01:25

Rok działała, a nie masz może jakiś screenów że karta działała? 

 

Co do samych paczek, jak zamawiam coś o znacznej wartości zawsze nagrywam jak ją odpakowuje :D. By potem nie mogli mi wmówić ale do paczki pakowali my słonia :D

 

Swoją drogą daj koneicznie znać co wyszło z UOKIK <-- oni nawet logo nie potrzebują sam ten skrót fajnie wygląda :D

 

A i jeszcze jedno pokaż może te zdjęcia elektrykowi, bo to nie wygląda jak by naruszone były ścieżki. ALE W TYM TEMACIE ZIELONY jestem :)


Użytkownik KotWButach2 edytował ten post 28 październik 2016 - 01:27

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: gwarancja, palit, esc.pl, rysy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych