airton 0 Napisano 19 Października 2016 Udostępnij Napisano 19 Października 2016 Wziąłem w Orange nową p9tke, umowa od 2grudnia. Dociąłem dziś starą kartę na nanoSIM wkładam i taki komunikat, kilka razy wpisywałem PIN oraz PUK bez skutku, próbowałem restetować, trzymając 10s ten przycisk wyłączania i nic, bez zmian. jakieś rady ? Cytuj Link to post Share on other sites
dawid0032 746 Napisano 19 Października 2016 Udostępnij Napisano 19 Października 2016 Chodzi o hasło gdy nie masz możliwości odblokowania np czytnikiem linii papilarnych i wtedy wpisuje się kod, który sam ustalasz w trakcie konfiguracji Cytuj Link to post Share on other sites
airton 0 Napisano 19 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2016 ale to jak mam to zrobić ? skoro nie ma żadnej konfiguracji ponieważ na telefonie działa tylko alarmowe i aparat. Nie mogę go odblokować wejść do menu, nic. Mam go włączyć i co dalej ? Cytuj Link to post Share on other sites
kombajn 354 Napisano 20 Października 2016 Udostępnij Napisano 20 Października 2016 Ktoś używał tego telefonu przed tobą i ustawił hasło innego rozwiązania nie widzę. Spróbuj wejść do recovery i dać wipe data/factory reset to powinno usunąć wszelkie hasła Start by powering off your Huawei P9: press and hold the Power key for a few seconds or press the Power button once and select “Power off”. Wait while the shut down operation is completed. Now, press and hold, at the same time, the Power and the Volume Up keys. When the Huawei logo is being displayed, release the keys. That’s it; the recovery mode menu should now be displayed on your phone. Use the Volume buttons in order to scroll up and down and the Power key in order to select your options. You can go back to Android mode by selecting “reboot system now”. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.