Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Wiedźmin 3 - problem z nową grą plus

wiedźmin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 kasperczak15

kasperczak15
  • Amator

  • 26 postów

Napisano 24 wrzesień 2016 - 13:05

Witam. Mam problem z nową grą plus, ponieważ jak chcę ją zacząć to wyskakuje komunikat "gra nie została jeszcze ukończona". Próbowałem z zapisu po ukończeniu wszystkich wątków fabularnych podstawowej wersji gry. Również ręczne nadpisywanie istniejącego zapisu nie pomaga. Dodam tylko że już raz grałem w nową grę plus i nie było problemu i teraz chciałbym zagrać trzeci raz, razem z dodatkami, tą samą postacią i ekwipunkiem:)

Patch 1.31

 

Macie pomysł jak to rozwiązać? A może komuś przytrafiło się to samo.

 

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.


  • 0

#2 sebos80

sebos80
  • Bywalec

  • 124 postów
  • Miejscowość:Szczecin

Napisano 24 wrzesień 2016 - 13:52

A spróbuj w folderze z zapisem gry, zostawić tylko zapis z końcem gry. Może nowe save po przejściu gry plus blokują ponowne włączenie. 


  • 0

CPU: Intel i5 4690 MOBO: Asus Z97- P GPU: Palit GTX 1070 Jetstream 8GB RAM: Kingston HyperX Blu 1600 2x4GB PSU: Be Quiet! Power Zone 650W HDD: Seagate 2,5 1TB SSHD SSD: Crucial MX200 250GB Obudowa: PHANTEKS Enthoo Evolv ATX TG


#3 drVanSteiner

drVanSteiner
  • Wlazł kotek na płotek...

  • 1232 postów
  • Miejscowość:Kielce

Napisano 24 wrzesień 2016 - 23:22

Może to pomoże http://forums.cdproj...791#post2586791


  • 0

Już nie gram w gry. Nie chce mi się :) Teraz jestem kinomaniakiem 8-)

i chyba kolekcjonerem zegarków :D


#4 kasperczak15

kasperczak15
  • Autor tematu
  • Amator

  • 26 postów

Napisano 25 wrzesień 2016 - 12:58

Sprawa ma się tak, że nic nie pomaga. NG+ działa z save'ów pobranych z internetu a niestety z mojej postaci nie. Już chyba raczej nic nie pomoże.


  • 0

#5 sebos80

sebos80
  • Bywalec

  • 124 postów
  • Miejscowość:Szczecin

Napisano 29 wrzesień 2016 - 18:16

Skontaktuj się z supportem redów, może mają jakieś rozwiązanie. A sprawdzałeś czy u kogoś twoje save działają?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: wiedźmin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych