ReznoR 362 Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 (edytowane) News już trochę stary, ale może komuś się przyda.https://80.lv/articles/star-wars-scene-production-in-ue4/Paru pasjonatów pierwszego filmu Star Wars podzieliło się darmowym demem pokazowym stworzonym na Unreal Engine 4, które stworzyli w wolnym czasie. Można sobie pobrać i potestować szybkość kart graficznych Demo jest naprawdę wymagające, zwłaszcza w Ram i VRam oraz przy największej perełce dema - mega-detalicznym modelu Millenium Falcon, którego LOD mogą się powstydzić nawet "modelarze" czołgów w World of Tanks. Przy nim ich czołgi wyglądają jak model amunicji do "szoguna" w nowym Doomie.Twórcy zalecają minimum 16 GB Ram i 4 GB VRam, ale u mnie jak narazie największe zużycie jakie widziałem to 7,5 GB Ram i 4 GB VRam, także przy 8 GB chyba też powinno być ok. Można sobie poustawiać różne opcje jakości grafiki.UWAGA: po kliknięciu "PLAY" w menu startowym ma się wrażenie że komputer się zawiesił, ale ktoś kto wcześniej raczył przeczytać pełen błędów tekst pod "NOTES" nie powinien się tym przejąć.W linku wyżej dużo szczegółów technicznych o procesie powstawania i tworzenia. Tamże linki do pobrania.Demo zawiera również oryginalną muzykę Johna Williamsa, więc naprawdę można się tam poczuć jak na filmie. Można też znaleźć ukryte pomieszczenie z drugą bronią. IMO przydałaby się opcja wyłączenia widoku broni, bo tylko przeszkadza.Screen z menu:http://orig09.deviantart.net/2e36/f/2016/256/9/e/ue4game_win64_shipping_2016_09_12_20_38_40_660_720_by_reznor666-dahjkuf.jpg A tutaj perełka całego dema i 42 FPS przy Max ustawieniach i GTX970:http://orig03.deviantart.net/e53c/f/2016/256/6/3/ue4game_win64_shipping_2016_09_12_21_11_57_750_720_by_reznor666-dahjmdh.jpg Edytowane 12 Września 2016 przez ReznoR Cytuj Link to post Share on other sites
tobexor 180 Napisano 13 Września 2016 Udostępnij Napisano 13 Września 2016 jak z wykorzystanie proca ? wątpię że athlon to uruchomi Cytuj Link to post Share on other sites
ReznoR 362 Napisano 13 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2016 Niewiem jak z Athlonem, ale uruchomiłem demo przy i7 na planie 1,7 GHz, i nie zauważyłem żadnego ograniczenia FPS względem 4,6 GHz. Użycie CPU jest najczęściej między 13-25% czyli 1-2 rdzenie.Jedyne co, to znacznie wydłużył się czas pierwszego ładowania oraz widać jak modele i pomieszczenia zaczynają się wczytywać w tle, np. wchodzi się do hangaru z Falconem a tu pustka. dopiero po chwili się pojawia. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.