gorasta 0 Napisano 7 Września 2016 Udostępnij Napisano 7 Września 2016 Witam Mam wielki problem. Kupiłem jakiś czas temu kartę pamięci Samsung Pro micro sd class 10 Dzisiaj ją rozpakowałem kiedy wkładam do telefonu to jej nie wykrywa a po umieszczeniu w czytniku usb w laptopie śmiga elegancko. Czym to może być spowodowane? Proszę o pomoc bo nigdzie nie mogę nic przydatnego znaleźć. Inne karty w telefonie działają a ta akurat nie chce. Telefon to samsung Galaxy s5 SM-G900F Karta Samsung Pro 64GB Class 10 Micro SD SDXC SDHC Memory card Bardzo proszę o pomoc Cytuj Link to post Share on other sites
Rica1 367 Napisano 7 Września 2016 Udostępnij Napisano 7 Września 2016 Jest sformatowana jako FAT32? Cytuj Link to post Share on other sites
gorasta 0 Napisano 8 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2016 Zrobiłem to i nadal nic ? Ktoś coś ? Cytuj Link to post Share on other sites
PanSucharek99 2 Napisano 10 Września 2016 Udostępnij Napisano 10 Września 2016 Spróbuj włożyć inną kartę, jak nie wykrywa telefon karty to masz coś z gniazdem Cytuj Link to post Share on other sites
ostry.77 207 Napisano 11 Września 2016 Udostępnij Napisano 11 Września 2016 Jeśli nie zareaguje na inną kartę to problem leży na pewno po stronie smartfona. Wątpię aby był to soft i problem z formatem raczej tak jak napisał Sucharek - pewnie gniazdo. Wcześniej używałeś kart ? Jeśli tak to czy były jakieś problemy? Cytuj Link to post Share on other sites
gorasta 0 Napisano 12 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2016 Wcześniej była inna karta i śmigała to samo inne karty żadnych problemów gniazdo jest sprawne karta pamieci ta z która jest roblem również po na komputerze działa zapis odczyt śmiga. Sam telefon obsługuje karty do 128gb więc też problemu być nie powinno no i sama karta jest tego samego producenta co smartfon. Ma ktoś jakiś pomysł? http://pics.tinypic.pl/i/00819/vkiroiv3nj4s_t.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
Rica1 367 Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 Jeżeli i to, i to Samsung, to napisz do supportu. Może oni będą wiedzieć. Albo przejdź się do ich salonu. Cytuj Link to post Share on other sites
ostry.77 207 Napisano 13 Września 2016 Udostępnij Napisano 13 Września 2016 Być może coś ze softem i jednak 128 GB nie chce obsłużyć. Pisz na FB do Samsung Telefony - bardzo szybka odpowiedź i pokierują Cię gdzie trzeba. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.