Andrew 5857 Napisano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2016 Hej, szukam fajnego autka do w/w kwoty, fajnie by było to coś sportowego, myślałem o Peugeocie 406 Coupe ale chętnie bym zobaczył co wy byście zaproponowali. Cytuj Link to post Share on other sites
MariuszB35PL 617 Napisano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2016 (edytowane) 406 coupe fajna fura miałem i polecam Fiat stilo wersja trzy drzwiowa z dobrym silnikiem też fajna opcja. Edytowane 27 Sierpnia 2016 przez MariuszB35PL Cytuj Link to post Share on other sites
Mir00 115 Napisano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2016 Zależy też jaki preferujesz silnik, oraz jaki rocznik tak na oko Z nowszych w takiej cenie to może jakiś Hyundai Coupe 2.0 136km albo Ford Cougar 2.0 albo 2.5 170km. Ze starszych to może być jakaś Honda Prelude. Te pierwsze 2 co podałem to za taką kasę kupisz doinwestowane, no i są nowsze i zazwyczaj mniej skatowane niż taka Honda. Chociaż ten Peugeot też bardzo fajny, sam się zastanawiałem czy takiego nie brać Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5857 Napisano 27 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2016 (edytowane) Bo znalazłem właśnie bardzo fajną ofertę, niski przebieg, niestety nie ma klimatyzacji, a te co mają to już są trochę skatowane. Minusem jest duża odległość od sprzedawcy, ale to da się załatwić. Zaraz sobie zerknę na wasze propozycje Rocznik to tak przy 2000r, nowsze mnie nie interesują, na razie przynajmniej Edytowane 27 Sierpnia 2016 przez Ragnar Lothbrok Cytuj Link to post Share on other sites
Mir00 115 Napisano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2016 No to z nowszych to te co wymieniłem. Hyundai Coupe w takiej cenie znajdziesz roczniki gdzieś 1999-2001 zarówno 1.6 jak i 2.0, z gazem lub bez. Cougary to jakieś 1998-2000 (te nowsze już ciężej). Słyszałem, że w tych Hyundaiach z tyłu jest mało miejsca dla pasażerów (tak do 175cm da radę jechać w miarę komfortowo), natomiast jak jechałem w Cougarze to jak na chmurce A no i na Twoim miejscu nie kupowałbym auta bez klimatyzacji. W dzisiejszych czasach jest mnóstwo aut z klimatyzacją, a bez niej ruszyć się to jest jakiś koszmar, zwłaszcza w mieście, korku, bądź jak się wsiada do auta które stało cały dzień na słońcu Ja jak odziedziczyłem Lanosa po ojcu (błękitna strzała - 100km xD) to jak tylko wsiadałem w takim skwarze to korbotronik w ruch szedł w każdych drzwiach, a i tak często nie dało się wytrzymać dopóki się dobrze nie przewietrzył. A potem parkowanie, marsz do sklepu, z powrotem do auta i po 15min znów wietrzenie Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5857 Napisano 27 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2016 (edytowane) No też prawda ale tak właśnie patrzę i wersje z Climatonikiem są raz że droższe (to by było jasne ) a dwa w gorszym stanie, jedynie ma klimatyzację manualną, jest to bida ciutke, ale kasta właściwie jest w idealnym stanie, nie wiem czy da się dołożyć climatronic, pewnie w autoryzowanym punkcie peugeota taką modyfikację mogliby zrobić Edytowane 27 Sierpnia 2016 przez Ragnar Lothbrok Cytuj Link to post Share on other sites
Mir00 115 Napisano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2016 Dokładać klimatyzację do takiego auta w autoryzowanym punkcie przewyższy jego wartość No ale jak ma klimatyzację manualną (myślałem, że w ogóle nie ma), to nie jest tak tragicznie, ważne żeby w lecie chłodziło i będzie OK. Mówię, to głównie jak się odpali auto i żeby je schłodzić, albo w korku czy mieście i jest git Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5857 Napisano 27 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2016 Znalazłem takiego http://otomoto.pl/oferta/peugeot-406-peugeot-406-coupe-ID6yrgTF.html Można się zawsze potargować ale z Poznania to kawał drogi ;p Cytuj Link to post Share on other sites
Mir00 115 Napisano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2016 (edytowane) Fajne autko, ciekawy silnik, i dobry rocznik jak za tą kasę Ale ten silnik mi jakoś mało spotykany się wydaje, poczytaj czy nie jest awaryjny albo coś. (Nawet nie wiedziałem, że w tym modelu występuje) Edytowane 27 Sierpnia 2016 przez Mir00 Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5857 Napisano 28 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2016 Będę szukał, pierwsze autko całkowicie na własność, więc nie chcę kupić jakiegoś bubla, a ten peżo chodzi mi po głowie od dzieciństwa Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 1 Września 2016 Udostępnij Napisano 1 Września 2016 Za takie pieniądze kupno 2.2 HDi to proszenie się o problemy. Lepiej wybierz coś prostego w naprawach, bez turbiny, bez drogich wtrysków, filtra cząstek stałych i koła dwumasowego. Jeśli zamierzasz jeździć na krótkich odcinkach, głównie po mieście to taki diesel będzie miał ciągle problemy z turbiną (zmienna geometria) i filtrem sadzy. Wolnossąca benzyna 2.0 jest znacznie mniej problematyczna i tańsza w naprawach. Cytuj Link to post Share on other sites
Mir00 115 Napisano 1 Września 2016 Udostępnij Napisano 1 Września 2016 Auto z tego rocznika będzie miało filtr cząstek stałych i dwumas? Myślałem, że to w autach o kilka lat młodszych wciskają. Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 1 Września 2016 Udostępnij Napisano 1 Września 2016 FAP w 2.2HDi to standard a dwumas to jest nawet w dużo starszych modelach. Mocnego diesla z jednomasowym kołem już się nie kupi. Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5857 Napisano 1 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2016 Tylko że czytałem o tym 2.0 Benzyna, podobno nie jest aż tak dynamiczny, ma problem by pociągnąć tą furę, musiałbym patrzeć już na 3.0 V6 Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 1 Września 2016 Udostępnij Napisano 1 Września 2016 (edytowane) Na rajdy chcesz tym jeździć ? Co Ci po aucie którego koszt wymiany kilku najbardziej awaryjnych podzespołów jest wyższy niż wartość całego auta ? 2.0 benzyna ma gorsze osiągi, gorszą elastyczność ale to nadal szybkie auto a przy takich pieniądzach najważniejsza powinna być niezawodność. Jak jesteś młodym kierowcą to też nie ma co iść w osiągi zapominając o całej reszcie (mówię Ci to jako instruktor jazdy kat.B) bo to nierozsądne. Poczytaj sobie jakie są koszty naprawy dwumasy, fap, common rail. Do tego dochodzą standardowe drobniejsze awarie bo nie ma co liczyć że 10 15 letnie auto kupisz w stanie idealnym jak z salonu, na pewno coś będzie do roboty jak nie od razu to wyjdzie po pierwszym roku użytkowania. Edytowane 1 Września 2016 przez Fenio Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5857 Napisano 1 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2016 (edytowane) Wiem, że koszty mogą być duże bo te elementy faktycznie często się psują i są drogie do naprawy, ale co do auta to ta sylwetka mi odpowiada, ewentualnością jest jeszcze Peugeot 407 ale wtedy to już trochę dołożę do zakupu Edytowane 1 Września 2016 przez Ragnar Lothbrok Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 1 Września 2016 Udostępnij Napisano 1 Września 2016 Sylwetki nie musisz zmieniać, jest przecież Pug 406 cupe w wersji z 2.0 16V. Cytuj Link to post Share on other sites
pawel123t 642 Napisano 1 Września 2016 Udostępnij Napisano 1 Września 2016 Nie będę oryginalny no ale w tych pieniądzach to Civic będzie bdb propozycją. Przez Sebixów na pewno ciężko o zdrowy, dobry egzemplarz, wiem bo sam szukałem i w końcu udało mi się znaleźć zadbaną sztukę i to w wersji coupe. Jeśli już takowy egzemplarz znajdziesz to odwdzięczy się niezawodnością, tanimi częściami i prostą budową - na tyle, że większość rzeczy zrobisz sam Btw. Za 6,5k dostaniesz wersję z vtec D16Y8 / D16Z6, które już całkiem spoko się odpychają Cytuj Link to post Share on other sites
MariuszB35PL 617 Napisano 2 Września 2016 Udostępnij Napisano 2 Września 2016 Peugeot 2.0 benzyna pomimo że ma 130 kuni to jest naprawdę dynamiczny pojazd i nie zamula. Na prostej spokojnie 200 osiąga , z takim silnikiem ja miałem . Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5857 Napisano 2 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2016 No jeżeli zrywa się dynamicznie to muszę pomyśleć Cytuj Link to post Share on other sites
katystopej 838 Napisano 2 Września 2016 Udostępnij Napisano 2 Września 2016 Wiem, że koszty mogą być duże bo te elementy faktycznie często się psują i są drogie do naprawy, ale co do auta to ta sylwetka mi odpowiada, ewentualnością jest jeszcze Peugeot 407 ale wtedy to już trochę dołożę do zakupu Nom, jakieś 10k zł, jesteś nieźle oderwany od rzeczywistości, chcesz kupić auto z dolnej jego ceny za maksymalny swój budżet, a później okaże się że drugie tyle w niego wsadzisz. Za 6.5kzł to się szuka jakiejś pospolitej, taniej w eksploatacji popierdółki jak Polo, Megane czy Clio 2 a nie starego zajeżdżonego do granic możliwości coupe. Zajeżdżonego przez takich kierowców jak Ty, młodych,, niedoświadczonych i próbujących nam wmówić że 2 litry i 130km NIE JEDZIE. No japrdle Pierwszego miałem lanosa 1.6 106km, ten koreański szajs latał 200 bez problemu przy swojej masie, ładnie wkręcał sie na obroty i nie raz można było się zapomnieć. Ten pug w 2.0 robi setkę w 10.5s, jeżdżąc samemu czy w 2 osoby jako świeżak nie wykorzystasz nawet 50% dynamiki tego silnika. 3 Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5857 Napisano 2 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2016 (edytowane) Ciężar samochodu robi swoje, 134KM to może być mało dla auta ważącego półtorej tony, nie miałem okazji nim jeździć więc opieram się na opiniach właścicieli, natomiast jeździłem Clio 2, Megane 2 Combi z 1,9 TDi, Berlingo 2.0 HDi, Peugeotem 406 1.8 przed liftem. I nie szukam popierdółki typu Polo czy Clio, to jest dobre do miasta jak nigdzie dalej nie jeździsz, bo na dłuższe trasy można się naprawdę zmęczyć, nie siedzi się wygodnie, jest to ciasnota. Co do zajechanych sztuk raczej bym się nie martwił, młodociani kierowcy idą bardziej w schemat i szukają jakiś gównianych bmw/opli by się popisać przed znajomi, ja zamierzam spełnić swoje marzenie odnośnie dokładnie tego modelu, jeżeli będzie trzeba to dołożę do niego, w gruncie rzeczy nie trudno jest kupić auto, trudniej jest je utrzymać, dlatego pójdę za radą i poszukam silnika benzynowego, tańszego w naprawach, chyba że znajdę Diesla który nie ma FAP ani koła dwu masowego, może 2.0 HDi jeżeli jest taka wersja. Edytowane 2 Września 2016 przez Ragnar Lothbrok Cytuj Link to post Share on other sites
Mir00 115 Napisano 2 Września 2016 Udostępnij Napisano 2 Września 2016 (edytowane) Nom, jakieś 10k zł, jesteś nieźle oderwany od rzeczywistości, chcesz kupić auto z dolnej jego ceny za maksymalny swój budżet, a później okaże się że drugie tyle w niego wsadzisz. Za 6.5kzł to się szuka jakiejś pospolitej, taniej w eksploatacji popierdółki jak Polo, Megane czy Clio 2 a nie starego zajeżdżonego do granic możliwości coupe. Zajeżdżonego przez takich kierowców jak Ty, młodych,, niedoświadczonych i próbujących nam wmówić że 2 litry i 130km NIE JEDZIE. No japrdle Pierwszego miałem lanosa 1.6 106km, ten koreański szajs latał 200 bez problemu przy swojej masie, ładnie wkręcał sie na obroty i nie raz można było się zapomnieć. Ten pug w 2.0 robi setkę w 10.5s, jeżdżąc samemu czy w 2 osoby jako świeżak nie wykorzystasz nawet 50% dynamiki tego silnika. Ja odziedziczyłem po ojcu zajechanego Lanosa 1.5 100Km i jakoś jeździł ale w końcu go sprzedałem. Jeżdżę też Hyundaiem Sonatą 2.0b+g, czasem, brata C5 2.0B albo Vectrą 2.0 TDI drugiego brata. Pomimo, że za taką kasę można dostać inne fajne auto, to też myślałem nad tym czy nie kupić jakiegoś coupe, z jednego prostego powodu. Bo mi się podoba. Nie wszystkie egzemplarze muszą być zajechane (wiem, że ciężko na taki trafić), ale jednak fajnie mieć coś swojego, coś co Ci się podoba, albo jeździć w aucie, bo po prostu się w nim dobrze czujesz. Ja jak jeżdżę tymi wszystkimi autami, to wszystkie są fajne. Żwawe, dynamiczne, ekonomiczne i świetnie się prowadzą, ale gdybym mógł to chciałbym mieć swoje zajechane autko (Hyundai Coupe,Ford Cougar, może Prelude albo właśnie ten Peugeot Coupe). A nie kupować jakieś auto dlatego, że tanie albo coś, w którym nie będziesz miał frajdy z jazdy. Poza tym kumpel kiedyś kupił Clio 1.9 Tdi. Naprane 350k przebiegu, rocznik coś koło 2000, dał z 6k za nie a potem i tak się okazało, że spawany z dwóch był... Punto, Clio itp to da ludzi którym służy auto na dojazd z punktu A do punktu B, albo dla dziadka czy kobiety. PS: Też można znaleźć dużo właśnie takich "autek" tylko co z tego, jak często również one są skatowane albo po prostu marne. Taka Dacia Logan czy Renault Thalia, to są mistrzowie awaryjności, a dawanie 6k za Polo z 2000r (niestety ale za takie autka znanych marek to ludzie sobie sporo życzą) mija się z celem jak za taką kasę może kupić sobie auto jakie chce. Edytowane 2 Września 2016 przez Mir00 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 2 Września 2016 Udostępnij Napisano 2 Września 2016 chyba że znajdę Diesla który nie ma FAP ani koła dwu masowego, może 2.0 HDi jeżeli jest taka wersja. Nie znajdziesz. Bez dwumasy są tylko słabe wersje HDI jak 1.4 68KM który montowano również do Forda Fusiona. Dwumasa jest nawet w wielu benzynówkach ale wytrzymuje znacznie dłuższe przebiegi. Z w miarę nowych ale bardzo trwałych diesli jest tylko 1.9SDI. Silnik pancerny, łatwy w serwisowaniu, ekonomiczny, bez turbiny i bardzo niepopularny u "szybkich i wściekłych" małolatów. Mocy ma niewiele ale to też nie jest zawalidroga w np. Golfie IV. Jazda takim sprzętem uczy pokory i skutecznego operowania biegami aby wycisnąć pełną moc Są też Golfy V z 2.0 SDI ale to już cena znacznie ponad limit 6,5k. Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5857 Napisano 2 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2016 Znalazłem coś takiego http://olx.pl/oferta/peugeot-406-coupe-2-0-16v-CID5-IDhm0vr.html#f5373d5794 Ale jak widzę LPG to od razu odrzuca Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.