Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Zepsuta wieża/naprawa/zmiana sprzętu

Wieza glosniki Spalona

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 albort

albort
  • Amator

• 35 postów

Napisano 26 sierpień 2016 - 13:48

Witam! Jeżeli chodzi o audio jestem totalnym amatorem, czasem lubię posłuchać głośniej rozrywkowej muzyki dobrej jakości.
Jak dotąd używałem wieży Sharp i 2 głośników panasonica (opisane są tak 6 Omów 30w musisc 60w input). Wystarczało mi to czasem myslaem i rozbudowie Ale niestety przez moją niewiedzę i głupotę zepsulem moja wieżę. Jak? Poodpinalem te głośniki z tych czerwonych i czarnych wejść i z ciekawości chciałem zobaczyć czy takie małe glosniczki(0.5 w 8om) jak były w starych jednostkach pc będą działać. Działał... niedługo bo w wiezy coś strzelili kilka razy i wydostalo się trochę dymu :( od tego cZasu wieża nie puszczę glosu na moje głośniki Ale wyświetla na ekranie i reaguje na przyciski.

Czy?
Warto M to sąd do naprawy? Samemu?
Czy i za ile mogę uzyskać podobny zestaw jaki miałem?
Czy nic jakimś tanim kosztem kupić coś do czegi podłącza te 2 Panasonici?
  • 0

#2 bleck55

bleck55
  • Maniak

• 4517 postów
  • Miejscowość:Dąbrowa Górnicza

Napisano 26 sierpień 2016 - 13:52

Pewnie ujarales końcówkę mocy albo coś przy niej albo wszystko wokoło jej i ją sama. Grzebać można ale bez miernika i minimalnej chociaż wiedzy na ten temat raczej nic nie z działasz. Kup sobie urzywane solo c6 albo c7 i zagra to napewno lepiej. Wysłane z mojego Vienna przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 cooger

cooger
  • Too old to die young.

• 7899 postów
  • 3DMark 06:666

Napisano 26 sierpień 2016 - 13:59