Skocz do zawartości

Upgrade lub złożenie nowego komputera do gier/renderowania do 2500zł


Recommended Posts

Witam, chciałbym poprosić o pomoc w wyborze części do ulepszenia aktualnego komputera lub złożenie nowego.

  • Zastosowanie komputera: Gry, Nagrywanie/Obróbka/Renderowanie wideo
  • Maksymalna kwota jaką dysponujesz: około 2500zł
  • Kiedy zamierzasz kupić komputer? Jak najszybciej
  • Których części potrzebujesz?: Wszystkich lub zastąpić słabe z poprzedniego komputera
  • Czy będziesz podkręcać sprzęt? Raczej nie
  • Jaką rozdzielczość posiada Twój monitor? Czy masz zamiar go zmienić? Jaki to model?: FullHD 1920x1080p, nie, LG 22M47VQ-P
  • Specjalne wymagania: żadne
  • Czy posiadasz jakieś części z poprzedniego komputera? Tak, mój obecny komputer to :
  • Procesor : AMD 8-6500APU 3.50GHz
  • Karta Graficzna : AMD Radeon HD 8570D
  • RAM : 8GB
  • Tutaj dokładniejsze dane, gdyż nie znam się na tym dokładnie : http://imgur.com/Pz9H51q
  • Własna propozycja zestawu:
  • Inne:

Prosiłbym również o dokładnie wytłumaczenie co jest z moim komputerem nie tak, i jak to naprawić gdyż jak już wspomniałem nie jestem zbyt obeznany w tematach części komputerowych, no i oczywiście z góry dziękuję za każdą pomoc :)

Link to post
Share on other sites

Imo jedyna rzecz z twojego komputera godna zostawienia, to pewnie  tylko HDD. W tym budżecie spokojnie złożysz coś na i5 6400 + rx 470, a swojego kompa lepiej sprzedać niż ulepszać...

A jak z RAMem? nadaję się czy też do wymiany? No i jaki zasilacz musiałbym do tego dokupić?

Link to post
Share on other sites

Chcesz być youtuberem? Sprzedasz to co masz bez dysku za 500zł (?) Mamy 3k. Jakie to będą gierki?

Nie wiem czy od razu ytberem, po prostu lubię sobie od czasu do czasu coś poedytować, i tak sobie robie filmiki. Co do gier to LoL, CS, ARK, Hurtworld, Rust i może GTA V. A odnośnie sprzedaży nie jestem pewien, musiałbym jeszcze przemyśleć ale wstępnie raczej nie.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji