Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Zotac gtx 1070 świeci się ale "no signal"

Zotac 1070 Net-s Rękojmia Reklamacja No signal

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 JimmyS

JimmyS
  • Nowicjusz

  • 6 postów

Napisano 12 sierpień 2016 - 18:52

Witam,

Dostałem wczoraj kartę Zotac gtx 1070 AMP! Edition od sklepu Net-s i od razu problem. "No signal" na monitorze, ale karta się świeci (diody). Stary R9 290 działa. Test karty na innym pc to samo "no signal". Zasilacze 600w i 650w, różne płyty główne - dalej "no signal". Serwis Net-S mówi że naprawa potrwa 1-2 miesiące cokolwiek by tonnie było i ogólnoe to na pewnonwina mojego sprzętu.

Odradzam ten sklep i firmę Zotac.

Zamiast grać w Wiedźmina z Hairworks wysłałem karte do serwisu z wizją 2 miesięcy oczekiwania :(

Czy ktoś z was reklamował taki towar na zasadach rękojmi (z żądaniem wymiany nową kartę lub zwrotu) i może mi podpowiedzieć jak to wygląda?

Dziękuję i pozdrawiam!
  • 0

#2 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 10557 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 12 sierpień 2016 - 19:45

Jak już wysłałeś to znika możliwość rękojmi,zwrotu. Wymianę może ci zaproponować sprzedawca lub producent...

"Zamiast grać w Wiedźmina z Hairworks wysłałem karte do serwisu z wizją 2 miesięcy oczekiwania"


Użytkownik jarrino edytował ten post 12 sierpień 2016 - 19:46

  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#3 login1969

login1969
  • Nałogowiec

  • 1660 postów

Napisano 12 sierpień 2016 - 20:14

To ty nie masz bardziej renomowanych i sprawdzonych sklepów do kupowania tak drogich rzeczy?


  • 0

Procesor:I5 4670K@4,4GHz  1,31V, Mobo:Gigabyte Z87P-D3,Karta graficzna:MSI GTX 1080 Ggaming X,PSU:TACENS VALEO V 800 W,Monitor:

Acer Predator XB241Hbmipr, 24" 144Hz@180Hz,G-Sync,RAM: 2x4GB 1600 MHz,Mysz: LOGITECH G203


#4 Fanbooj

Fanbooj
  • Zapaleniec

  • 1251 postów

Napisano 12 sierpień 2016 - 20:25

Jak wyżej.

 

Ostatnio donosi się o wielu 1070tkach padających w ciągu 48h od pierwszego użycia, lub też o kartach które od razu przyszły uszkodzone. Wystarczyło śledzić r/nvidia ostatnimi dniami.


  • 0

CPU: Intel i7-7700k OC@4,5Ghz 1.2v // Cooler: BQ Dark Rock 3 + 2x eLoop B12-P PWM // MOBO: ASUS Z170-A // RAM: ADATA XPG Z1 Red 2x8GB OC@3400Mhz CL16 1.4v DDR4 // Audio: AIM SC808 // SoMiC V2 + HM5 Hybrid Pads // GPU: EVGA GTX1070 FTW ACX3.0 // SSD: Plextor M8Pe 128GB // HDD: Seagate ST2000DM006 // PSU: Corsair RM550X 80+ Gold // Fans: 4x Be Quiet Pure Wings 2 140mm + 1x 120mm // CASE: Be Quiet Silent Base 600 // Monitor: Philips BDM3270QP

Oficjalny temat serwera Discord forum.benchmark.pl >> http://forum.benchma...markpl-discord/


#5 kamil_18_19

kamil_18_19
  • Maniak

  • 2669 postów
  • Miejscowość:Zgierz
  • 3DMark 06:Nie wiem po zmianie sprzętu nie testowałem.

Napisano 12 sierpień 2016 - 22:16

Trzeba było zwrot zapodać a nie gwarancję, sprzęt uszkodzony fabrycznie powiedzmy i kupił byś w jakimś normalnym sklepie. Po stronie internetowej to takie kompilatorki lokalne.


  • 0

Pc do gier. 

Cpu: i3-8100 Cooler: SPC Fortis 3 MC Mobo: MSI Z370 Tomahawk Ram: 16GB DDR4 Godram Play 2x8GB 2133MHz Hdd1: Crucia M550 128GB Hdd2: 1TB Seagate Gpu: GTX 1060 Xtre.6GB@1980 boost 2150/9500 mem Case: SPC M35W PSU: Corsair TX650 Monitor AOC i2369Vm Os: Win 10 Home x64 Fon Samsung Galaxy S9 PLUS

Spoiler

#6 kokosnh

kokosnh
  • Maniak

  • 11765 postów
  • 3DMark 06:24404

Napisano 13 sierpień 2016 - 09:12

trzeba było skorzystać ze zwrotu zakupu na odległość, jeszcze szybciej niż rękojmi. 


  • 0

Spoiler

#7 JimmyS

JimmyS
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 6 postów

Napisano 13 sierpień 2016 - 09:40

Dziękuję za odpowiedzi. Być może nie wyraziłem się jasno. Wysłałem pismo rękoimi razem kartą, a wcześniej droga mailową. Wyczytałem że w przypadku nie zgłoszenia do sprzedawcy faktu uszkodzenia stracił bym takie prawo i był bym skazany tylko na gwarancje - 2 miesiące.

 

Po przeczytaniu waszych opiniach o tym sklepie myślę że Net-S wykorzystał by ten fakty w pierwszej kolejności. W rękojmi opisałem żądania jako " Wymiana lub zwrot pieniędzy". Niestety wiem że sprzedawca może powiedzieć że nie zgadza się na to i będzie naprawiał. Ale w ustawie jest paragraf że czas naprawy nie może być "uciążliwy" dla klienta. Chciałem się zapytać czy ktoś coś takiego już przechodził ?

Pozdrawiam,


  • 0

#8 Pankracy666

Pankracy666
  • Maniak

  • 2614 postów

Napisano 13 sierpień 2016 - 10:15

To, że Ci się trafiła wadliwa karta to nie wina sklepu. Serwis ZOTACA tak działa i tyle.

 

Druga sprawa kupowałem w tym sklepie sporo rzeczy i było wszystko ok.

 

Szkoda, że dopadł Cie taki problem... nowa karta i taka lipa.


  • 0

#9 kokosnh

kokosnh
  • Maniak

  • 11765 postów
  • 3DMark 06:24404

Napisano 13 sierpień 2016 - 13:12

Ja przechodziłem takie rzeczy jeszcze z ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży ( tam było dokładnie opisane kiedy o co można "prosić" wymiana/naprawa/zwrot pieniędzy ), więc nie mam pojęcia jak to wygląda przy rękojmi 

X-kom jest fajny jeśli chodzi o wymiany, bo do paru dni po zakupie wymieniają ci od ręki ( wewnętrzna polityka sklepu ) 


  • 0

Spoiler





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Zotac 1070, Net-s, Rękojmia, Reklamacja, No signal

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych