JimmyS 0 Napisano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2016 Witam, Dostałem wczoraj kartę Zotac gtx 1070 AMP! Edition od sklepu Net-s i od razu problem. "No signal" na monitorze, ale karta się świeci (diody). Stary R9 290 działa. Test karty na innym pc to samo "no signal". Zasilacze 600w i 650w, różne płyty główne - dalej "no signal". Serwis Net-S mówi że naprawa potrwa 1-2 miesiące cokolwiek by tonnie było i ogólnoe to na pewnonwina mojego sprzętu. Odradzam ten sklep i firmę Zotac. Zamiast grać w Wiedźmina z Hairworks wysłałem karte do serwisu z wizją 2 miesięcy oczekiwania Czy ktoś z was reklamował taki towar na zasadach rękojmi (z żądaniem wymiany nową kartę lub zwrotu) i może mi podpowiedzieć jak to wygląda? Dziękuję i pozdrawiam! Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2016 (edytowane) Jak już wysłałeś to znika możliwość rękojmi,zwrotu. Wymianę może ci zaproponować sprzedawca lub producent... "Zamiast grać w Wiedźmina z Hairworks wysłałem karte do serwisu z wizją 2 miesięcy oczekiwania" Edytowane 12 Sierpnia 2016 przez jarrino Cytuj Link to post Share on other sites
login1969 218 Napisano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2016 To ty nie masz bardziej renomowanych i sprawdzonych sklepów do kupowania tak drogich rzeczy? Cytuj Link to post Share on other sites
Fanbooj 1667 Napisano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2016 Jak wyżej. Ostatnio donosi się o wielu 1070tkach padających w ciągu 48h od pierwszego użycia, lub też o kartach które od razu przyszły uszkodzone. Wystarczyło śledzić r/nvidia ostatnimi dniami. Cytuj Link to post Share on other sites
kamil_18_19 499 Napisano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2016 Trzeba było zwrot zapodać a nie gwarancję, sprzęt uszkodzony fabrycznie powiedzmy i kupił byś w jakimś normalnym sklepie. Po stronie internetowej to takie kompilatorki lokalne. Cytuj Link to post Share on other sites
kokosnh 4155 Napisano 13 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2016 trzeba było skorzystać ze zwrotu zakupu na odległość, jeszcze szybciej niż rękojmi. Cytuj Link to post Share on other sites
JimmyS 0 Napisano 13 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2016 Dziękuję za odpowiedzi. Być może nie wyraziłem się jasno. Wysłałem pismo rękoimi razem kartą, a wcześniej droga mailową. Wyczytałem że w przypadku nie zgłoszenia do sprzedawcy faktu uszkodzenia stracił bym takie prawo i był bym skazany tylko na gwarancje - 2 miesiące. Po przeczytaniu waszych opiniach o tym sklepie myślę że Net-S wykorzystał by ten fakty w pierwszej kolejności. W rękojmi opisałem żądania jako " Wymiana lub zwrot pieniędzy". Niestety wiem że sprzedawca może powiedzieć że nie zgadza się na to i będzie naprawiał. Ale w ustawie jest paragraf że czas naprawy nie może być "uciążliwy" dla klienta. Chciałem się zapytać czy ktoś coś takiego już przechodził ? Pozdrawiam, Cytuj Link to post Share on other sites
Pankracy666 312 Napisano 13 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2016 To, że Ci się trafiła wadliwa karta to nie wina sklepu. Serwis ZOTACA tak działa i tyle. Druga sprawa kupowałem w tym sklepie sporo rzeczy i było wszystko ok. Szkoda, że dopadł Cie taki problem... nowa karta i taka lipa. Cytuj Link to post Share on other sites
kokosnh 4155 Napisano 13 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2016 Ja przechodziłem takie rzeczy jeszcze z ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży ( tam było dokładnie opisane kiedy o co można "prosić" wymiana/naprawa/zwrot pieniędzy ), więc nie mam pojęcia jak to wygląda przy rękojmi X-kom jest fajny jeśli chodzi o wymiany, bo do paru dni po zakupie wymieniają ci od ręki ( wewnętrzna polityka sklepu ) Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.