Skocz do zawartości

Jak długo może trwać naprawa mobo od gigabyte?


Recommended Posts

Witam,

 

Może zacznę od początku. W poniedziałek 4 lipca rano postanowiłem sobie zagrać trochę. Było ładowanie gry na ekranie, gdy nagle komputer złapał zawieche. Pomyślałem że jest to jakiś "lag" i zaraz ustąpi. Poczekałem pięć minut i przystąpiłem do resetu. Brak obrazu na monitorze.. Hmm myślę o co chodzi kurcze, posprawdzałem karte itp. Wytypowałem z kolegą, że to wina płyty od firmy gigabyte. We wtorek rano zawiozłem komputer do lokalnego serwisu, ponieważ tam były zamówione części. Oczywiście przyszedłem z fakturą, która posiada 2-letnią gwarancję. Z serwisu wystawili mi druczek, że prawdopodobnie komputer będzie gotowy na 19 lipca i że poinformują telefonicznie co jest nie tak z komputerem. Wyszło tak ja przeczuwałem czyli padło mobo. Oczywiście tej informacji dowiedziałem się po tym jak zadzwoniłem w czwartek, chociaż mieli sami powiadomić. Przez telefon powiedzieli mi, że wymagane jest pudełko od płyty głównej. Oczywiście zapomnieli zadzwonić i powiedzieć o tym. Dowiozłem w piątek pudełko i powiedzieli, że w poniedziałek wyślą do serwisu. Płyta jest już w serwisie od 11-12 lipca zależy jak szybko dotarła. Do teraz nie mam żadnej odpowiedzi od sklepu kiedy płyta wróci. Tłumaczą się tylko tym, że serwis ma 21 dni roboczych. Co robić w takiej sytuacji? Pozostaje tylko czekać? Aa i mam jeszcze jedno pytanie.. Czy gdy wymienią mi płytę to format dysku jest obowiązkowy? Nie chciał bym tracić danych..

Link to post
Share on other sites

format dysku nie jest obowiązkowy ( mam nadzieję, że dysk masz u siebie... bo Janusze z serwisów lubią kraść dane i konta... ) Jeśli to będzie ten sam model mobo co miałeś nie musisz nic formatować podłączasz i wio...

Link to post
Share on other sites

Serwis Gigabyte w Polsce ,ma 30 dni (plus sob. i niedz.) na załatwienie sprawy. Ja na grafikę od nich też tyle czekałem. I nie masz podstaw do pretensji. Tak jest i już....

Edytowane przez jarrino
Link to post
Share on other sites

Do 14 dni kalendarzowych sklep musi Cię poinformować o zasadności reklamacji i ewentualnej naprawie, jeżeli płyta poszła do naprawy to wówczas tak jak pisze w karcie gwarancyjnej. Na dłuższy termin naprawy niż jest tam napisany musiałbyś się sam zgodzić.

A i jeszcze jedno dostałeś najpierw protokół niezgodności towaru z umową, czy od razu kartę reklamacyjną ?

Edytowane przez luck85
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...