Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam:D

Z góry mowie ze przeczytalem juz bardzo duzo postow i nie jest to kolejny post z lenistwa. Poporstu ciagle zmiany cen i pojawianie sie nowosci mieszaja mi w głowie:(

A wiec jak w temacie chce zakupic komputer do grania.

Narazie napisze co chciałbym ogolnie i prosze o pomoc...

Do wydania kwote mam (hmm sam nie wiem powiedzmy ok 2-2,5tys)chodz wiadomo ze taniej lepiej dla mnie

Moje wymagania to :

procesor Intel quad

karta graficzna Geforce

płyta głowna ktora wystarczy na dłuzej( kiedys sie przyda)

pamiec to napewno ok 4gb

 

a o dysk twardy i zasilacz to nie mam pojecia bo jestem zielony

Prosze o pomoc

Link to post
Share on other sites

Jesli bym taki zestaw złożył to jaka płyta do tego i czy wogóle ten zestaw pasuje do siebie??

-Intel Core2 Quad Q6600 2,40 GHz ?

- GeForce 9800 GTX+ MSI 512MB 2xDVI (PCI-E) OC

-Kingston DDR3 2x 1GB 1066MHz CL7

-Modecom Aza LCD - czarno - srebrna - bez zasilacza + Zasilacz Modecom VOLCANO 550W ATX PFC

-Seagate 1 TB Barracuda 7200.11 (32MB, Serial ATA II)

Link to post
Share on other sites

Jesli bym taki zestaw złożył to jaka płyta do tego i czy wogóle ten zestaw pasuje do siebie??

-Intel Core2 Quad Q6600 2,40 GHz ?

- GeForce 9800 GTX+ MSI 512MB 2xDVI (PCI-E) OC

-Kingston DDR3 2x 1GB 1066MHz CL7

-Modecom Aza LCD - czarno - srebrna - bez zasilacza + Zasilacz Modecom VOLCANO 550W ATX PFC

-Seagate 1 TB Barracuda 7200.11 (32MB, Serial ATA II)

 

po pierwsze nie sluchaj danieloslawa! jak napisalem w innym poscie q6600 wcale nie grzeszy wydajnoscia w stosunku do np e8500 a grzeje sie strasznie. (tdp q6600 to 95W a e8500 to 65W).