Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

A4Tech Bloody G501 problem.

A4tech problem Bloody G501 Problem Windows 10

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Adrian0316

Adrian0316
  • Amator

  • 27 postów

Napisano 15 lipiec 2016 - 21:46

Witam serdecznie.

Mam problem z słuchawkami A4Tech Bloody G501, mianowicie w oprogramowaniu Bloody ToneMaker nie są widoczne, przez co nie mogę ich tam konfigurować. Podstawowe funckje pilota takie jak podgłoszanie/ściszanie czy włącz/wyłącz mikrofon działają, lecz nie działa zmiana trybów ani profili. Pilot świeci, choć nie świeci normalnym mocnym światłem, lecz przyciemnionym. W oprogramowaniu nie wyświetla się Headset ID.

Poniżej zamieszczam linki do zrzutu ekranu z aplikacji oraz zdjęcie pilota:

https://1drv.ms/i/s!...poaW06DId82rxTg

https://1drv.ms/u/s!...sO7KCJqAJQTUh6w


  • 0

#2 bleck55

bleck55
  • Maniak

  • 4507 postów
  • Miejscowość:Dąbrowa Górnicza

Napisano 15 lipiec 2016 - 22:08

Tak sie konczy kupowanie jakis cudactw zamiast normalnych sluchawek. Pisz do suportu Odinstaluj stery Wywal wszystko z rejestrow Wysłane z mojego Vienna przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 Adrian0316

Adrian0316
  • Autor tematu
  • Amator

  • 27 postów

Napisano 15 lipiec 2016 - 23:00

Tak sie konczy kupowanie jakis cudactw zamiast normalnych sluchawek. Pisz do suportu Odinstaluj stery Wywal wszystko z rejestrow Wysłane z mojego Vienna przy użyciu Tapatalka

Swego czasu postawiłem od nowa system, gdy to się stało więc wszystko zostało wywalone i nic.


  • 0

#4 paw565

paw565
  • Gaduła

  • 428 postów

Napisano 16 lipiec 2016 - 08:52

W trakcie instalacji miałeś podłączony headset?

Użytkownik paw565 edytował ten post 16 lipiec 2016 - 08:59

  • 0

#5 Adrian0316

Adrian0316
  • Autor tematu
  • Amator

  • 27 postów

Napisano 16 lipiec 2016 - 09:09

W trakcie instalacji miałeś podłączony headset?

Raz tak, raz nie.


  • 0

#6 adivxv

adivxv
  • Penetrator

  • 7557 postów
  • Miejscowość:Las Vegas

Napisano 16 lipiec 2016 - 16:49

próbowałeś reinstalować sterowniki/oprogramowanie,niekoniecznie na te najnowsze ?


  • 0

Aune S16 - Final Audio Sonorous VI
Ekspert działów: Głośniki, słuchawki i urządzenia audio / Pełne zestawienie Ekspertów

 


#7 Adrian0316

Adrian0316
  • Autor tematu
  • Amator

  • 27 postów

Napisano 16 lipiec 2016 - 21:49

próbowałeś reinstalować sterowniki/programowanie,niekoniecznie na te najnowsze ?

Tak, mam problem z nimi od dłuższego czasu i w międzyczasie wydano kilka wersji sterownika/oprogramowania.


  • 0

#8 adivxv

adivxv
  • Penetrator

  • 7557 postów
  • Miejscowość:Las Vegas

Napisano 17 lipiec 2016 - 00:29

ciężko tu cokolwiek zaradzić. Spróbuj może napisać do supportu albo oddać w sklepie i poprosić o inne słuchawki, niekoniecznie te same. Podłączysz pod jacka i zagra od razu bezproblemowo.


  • 0

Aune S16 - Final Audio Sonorous VI
Ekspert działów: Głośniki, słuchawki i urządzenia audio / Pełne zestawienie Ekspertów

 


#9 bas233

bas233
  • Dyskutant

  • 178 postów

Napisano 17 lipiec 2016 - 11:46

Też posiadam te słuchawki zrób tak , usuń tone maker (odłączone słuchawki mają być) , gdy to zrobisz podłącz słuchawki pokaże się istalowanie oprogramowania chyba  że było to wcześniej a właśnie powiodło się instalowanie oprogramowania czy nie  ? , jeśli tak to pobierz zainstaluj program i powinno wszystko elegancko działać powiedz mi kupiłeś nowe czy używane ?


  • 0

#10 Adrian0316

Adrian0316
  • Autor tematu
  • Amator

  • 27 postów

Napisano 17 lipiec 2016 - 12:11

Też posiadam te słuchawki zrób tak , usuń tone maker (odłączone słuchawki mają być) , gdy to zrobisz podłącz słuchawki pokaże się istalowanie oprogramowania chyba  że było to wcześniej a właśnie powiodło się instalowanie oprogramowania czy nie  ? , jeśli tak to pobierz zainstaluj program i powinno wszystko elegancko działać powiedz mi kupiłeś nowe czy używane ?

Instalacja odbywa się bez najmniejszych problemów, kupiłem nówki o ile dobrze pamietam z electric-midas. Zabwane jest to, że on kiedyś normalnie działały,po prostu pewnego pięknego dnia postanowiły sobie przestać być widoczne w ToneMakerze.


ciężko tu cokolwiek zaradzić. Spróbuj może napisać do supportu albo oddać w sklepie i poprosić o inne słuchawki, niekoniecznie te same. Podłączysz pod jacka i zagra od razu bezproblemowo.

Ona grają bezproblemowo, kwestia tylko taka, że nie można nimi zarządzać w oprogramowaniu dołączonym przez Bloody. Support delikatnie mówiąc mnie olewa.


  • 0

#11 kombajn

kombajn
  • Nałogowiec

  • 1905 postów
  • Miejscowość:Hamburg

Napisano 17 lipiec 2016 - 16:20

Pierwsza podstawowa sprawa w Windowsie urządzenie USB instaluje się od nowa niezależnie dla każdego portu USB. Zmień port zainstaluj i zobacz czy pomoże. Z punktu widzenia Windowsa będzie to inna para słuchawek gdy zostanie podpięta do innego gniazda. A od czasu do czasu zdarzają się urządzenia usb kompatybilne inaczej. Ja kiedyś kupiłem myszkę modecoma na usb i nawet nie zaświeciła po podłączeniu a w sklepie facet przy mnie potem podpinał tą myszkę i normalnie ja wykryło. Czasami cuda wianki się zdarzają.

P.S. generalnie rzecz ujmując to nie jest problem słuchawek tylko sterowników/sprzętu usb wiec trochę zły dział wybrałeś do szukania pomocy ze sprzętem słuchawko-podobnym ;)


  • 0

#12 Adrian0316

Adrian0316
  • Autor tematu
  • Amator

  • 27 postów

Napisano 17 lipiec 2016 - 19:54

Pierwsza podstawowa sprawa w Windowsie urządzenie USB instaluje się od nowa niezależnie dla każdego portu USB. Zmień port zainstaluj i zobacz czy pomoże. Z punktu widzenia Windowsa będzie to inna para słuchawek gdy zostanie podpięta do innego gniazda. A od czasu do czasu zdarzają się urządzenia usb kompatybilne inaczej. Ja kiedyś kupiłem myszkę modecoma na usb i nawet nie zaświeciła po podłączeniu a w sklepie facet przy mnie potem podpinał tą myszkę i normalnie ja wykryło. Czasami cuda wianki się zdarzają.

P.S. generalnie rzecz ujmując to nie jest problem słuchawek tylko sterowników/sprzętu usb wiec trochę zły dział wybrałeś do szukania pomocy ze sprzętem słuchawko-podobnym ;)

Zmiana portu USB niczego nie zmienia, próbowałem już kiedyś na każdym innym porcie. A ja mimo wszystko uważam, że to jest problem słuchawek, być może spróbuję rozebrać pilocik i sprawdzić czy aby na pewno wszystko w nim jest w porządku, ponieważ tak jak napisałem na początku świeci on z niepoprawną mocą.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: A4tech, problem, Bloody, G501, Problem, Windows 10

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych