Skocz do zawartości

Czy GTX 480 pasuje do płyty głównej i zasilacza.


Recommended Posts

Witam.

Na wstępie powiem, iż nie znam się zbyt dobrze na komputerach, więc wolę napisać tutaj niż kupić część, która miała by nie pasować.

 

Procesor: AMD Phenom II X4 965 3.4 GHz

RAM: 2x4GB 1300 MHz

Zasilacz: Corsair TX750W

Płyta główna:GA-970A-DS3

 

Chciałbym do tego zestawu dokupić GTX480.

 

Z tego co mi wiadomo do tej płyty wchodzą DDR5, więc powinna pasować.

A czy zasilacz wystarczy.

Jak sądzicie.

 

Z góry dziękuje za odpowiedź.

Edytowane przez Xyrus
Link to post
Share on other sites

Chciałbym do tego zestawu dokupić GTX480.

 

Z tego co mi wiadomo do tej płyty wchodzą DDR5, więc powinna pasować.

A czy zasilacz wystarczy.

Jak sądzicie.

 

Z góry dziękuje za odpowiedź.

 

OMG... jak czytam niektóre komentarze to mi ręce opadają...

 

A CO MAJA PAMIĘCI GDDR5 na grafice do płyty głównej?

 

Oprócz gaśnicy proponuję, proponuje postawić w ogródku elektrownie... tak ze 2KW...

Edytowane przez ErniK
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Nie napisałeś w ogóle modelu płyty głównej.

Karta powinna ci pod tym działać, tylko że jest to GTX 480 a więc razem z nim dokup Gaśnicę ;) .

Dopisałem model płyty.

Aż taka zła jest ta karta?

 

OMG... jak czytam niektóre komentarze to mi ręce opadają...

 

A CO MAJA PAMIĘCI GDDR5 na grafice do płyty głównej?

 

Oprócz gaśnicy proponuję, proponuje postawić w ogródku elektrownie... tak ze 2KW...

"Na wstępie powiem, iż nie znam się zbyt dobrze na komputerach".

Link to post
Share on other sites

No ja bym raczej postarał się coś nowszego wyrwać. Ostatnio padł mi GTX570 przez zimne luty wiec trochę lipa.

Wydasz 300zł a za np. 3 miechy bez karty znów będziesz ale tak naprawdę nigdy nic nie wiadomo, jedna karta podziała dłużej druga krócej.

Wydajności w każdym razie wystarczy do najnowszych gier i FHD przy takim gtx 570. też maks 300 jak nie taniej, pewnie z 250zł

  • Popieram 1
Link to post