Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Komputer dla programisty/gracza za ok 4200 zł

4200 komputer programista gtx970

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 holo93

holo93
  • Nowicjusz

• 9 postów

Napisano 15 czerwiec 2016 - 22:19

Witam was drodzy forumowicze :)

Mam problem, jak pewnie każdy na tym dziale, poszukuję idealnego zestawu dla osoby pracującej sporo przy komputerze (jestem z zawodu programistą). Zależy mi na też grafice na której komfortowo pogram w najnowsze tytuły w wolnym czasie.

Zastanawiam się nad takim zestawieniem gdzie mógłbym zrobić lekkie OC ale czy doda to dużego powera?

http://www.morele.ne...ry/info/QOce2a/

Jako programista lepszy pewnie by był procesor i7. W pracy mam i7 4790 i nie wiem czy wybrana i5 w zestawie nie pogorszy mojego komfortu pracy? Myślę ze po OC powinna być wystarczająca. Aczkolwiek może się mylę? Zależy mi na wydajności, ssd oraz 16gb ramu. Środowiska w jakich pracuję to Intelij, myślę ze najbardziej istotny procesor jest u mnie w trakcie budowania całkiem sporych projektów w Javie za pomocą narzędzia Maven.

Byłaby jakaś alternatywa pomiędzy tym zestawem a np i7 + karta graficzna od AMD?

Chciałbym się zamknąć w granicy 4 tysięcy zł +- 200 zł. A gtx 970 faktycznie obciąża ten budżet. 

Na codzień korzystam z linuxa ale sporadycznie uruchamiałbym windowsa aby w coś pograć ale akurat to nie ma nic raczej do rzeczy :)

Proszę o opinię na temat tego zestawu, rozważę każde za i przeciw :)

Z góry dzięki za poświęcony czas :)

• 0

#2 ptK47

ptK47
  • Nowicjusz

• 6 postów

Napisano 16 czerwiec 2016 - 00:04

Na twoim miejscu dodałbym to 500 zł i zrobił zestaw z I7 6700 i 1070, wiem że 500 zł to dość spora suma lecz poprawa wydajności jest nieziemska. 

• 0