Skocz do zawartości

[PC] Quake Champions


  

9 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

Ale za to loading zdaje się nie do przejściad

 

 

 

edit

 

jednak dało radę, fajnie się gra ale zdolności czempionów to sh1t


Beast Waepon Railgun :D

 

jedno się nie zmieniło, jak chcę zginąć to muszę wziąć quada ;p


3770k rx480 1303/2000 - średni fps 115 - tak się robi gry :D

Edytowane przez ernorator
Link to post
Share on other sites

To jest chyba jakaś powtarzalna akcja, myślę, że w kolejnych tygodniach znowu jakieś testy będą, tak bym się sugerował po wypełnieniu ankiety.

 

PS orientujecie się może czy przewidziany jest jakiś tryb rankingowy ? Coś może podobnego jak w Overwatchu ? Wydaje się to całkiem fajne, żeby widzieć progress w swoim skillu :)

 

PS2 .. gra się bardzo przyjemnie ... do tego stopnia, że dałem się zwieść uczuciu, że wymiatam i że nic nie straciłem przez tyle lat ze skilla w Q3, mimo, że zawsze lądowałem gdzieś na końcu stawki :D

Edytowane przez Cepheus119
Link to post
Share on other sites

Beta jest co weekend. Od czwartku 16:00 do niedzieli 22:00. Klucz działa cały czas.

 

Trochę o duelu (1v1):

 

Materiał goni materiał. Tym razem zostajemy uraczeni prawdziwą bombą! Zespół delegatów z rosyjskiego kanału YouTube C-c-combo Breaker wybrał się do siedziby ID Software, by dowiedzieć się jak będzie wyglądać tryb Duel w Quake Champions.

 

Właściwy pojedynek rozpoczyna się w okolicach 7 minuty.

 

http://youtu.be/LrfWtFPgVnw

 

Co na nim widzimy? SyncError obrywa ostro od ZeRo4, ale taki wynik przewidziałby każdy zaznajomiony ze sceną. Kilka minut walki zdradza nam, że:

 

mecz jest podzielony na trzy rundy

 

na starcie każdy zawodnik wybiera trzech Championów (nie można wybrać trzech takich samych postaci, ale przeciwnik może wybrać również te same trzy)

 

runda trwa dopóki jeden gracz nie straci wszystkich trzech postaci lub nie wyczerpie się czas, a wtedy wygrywa gracz z większą ilością pozostałych postaci. Jeśli obaj mają tyle samo następuję dogrywka do śmierci pierwszego z nich (Sudden Death Overtime)

 

po śmierci wybierasz dowolnie kolejną z pozostałych postaci

 

po każdej rundzie następuje reset przedmiotów na mapie

 

zwycięża pierwszy, który wygra dwie rundy

 

Więcej szczegółów na temat gry ma zostać ujawnionych podczas targów E3, gdzie Bethesda będzie miała swoje stoisko. A tam zostanie pokazany nowy tryb, o którym jak dotąd nie wspomniano, jak i kolejni Championi. Czyżby CTF?

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Fakt. Teraz dopiero zassałem giere

 

W moim przypadku gra jest grywalna w 70%, na komputerze z sygnaturki na low 1280x1024 są wyraźnie zacięcia, klatki trzyma- ba, nawet na FHD niema problemu z 60fps, jednak jak odwrócę się gwałtownie lub pojawi się przeciwnik dostaje sekundowego laga, gra stoi, po czym znowu można grać. Czy to z OC, czy bez, ścina. Jest stabilnie, ale no tnie. Nie wiem czy kwestia Radeona czy póki co optymalizacja jeszcze ssie

 

Druga sprawa- akceleracja myszy, serio nie można tego wyłączyć? albo tego nie odkryłem? ktoś jakieś info, cokolwiek? 

Link to post
Share on other sites

W koncu udalo mi sie zagrac. Co prawda po ok 3 minutach gra mi sie zawiesila ale pierwszy raz bylem wstanie pobiegac po mapie i postrzelac do ludzi. Problem chyba byl z plikiem pagefile i przypisaniem wartosci pamieci. Jak zwiekszylem na 10000Mb to zdolalem uruchomic gre (wczytac mape) i pograc. Nie wiem jeszcze dlaczego mi sie zawiesila ale nie mialem zadnych scinek a gra byla bardzo plynna. Musze jeszcze pogrzebac w ustawieniach. Jest progres a to juz cos. :)

Link to post
Share on other sites

Też wczoraj grałem ale dostałem takie wciry, że mój zapał nieco ostygł ;) Prawie na pewno mianuję tą grę moim głównym odstresowywaczem i będzie to stały punkt mojego grania ale zastanawiam się nad ogólnym poziomem przeciwników. Nie wiem czy są jakiekolwiek plany rozdziału graczy pod względem skilla, jeśli nie a gra będzie fajna i popularna to za wiele nie ugram przy gościach którzy ładują headshoty railgunem w półobrocie w powietrzu :)

Link to post
Share on other sites

team deathmatch - wiekszość gier jakie miałem to było 4 kupli (tak to wyglądało) w miarę ogranych vs 4 randomowych kolesi z czego 2 narzekało na awp....wynik raczej oczywisty

 

kurcze może zrobią gry rankingowe, to by było ekstra

 

Im dłużej gram tym mniej przeszkadzają mi skile czempionów...może poza slash, jej skill w dm jest przejęty bo ludzie włażą mi na tą smugę jak opętani, czasem ilość kili z tego sięga 30% ogółu. 

Link to post
Share on other sites

 

 

Nie wiem czy kwestia Radeona czy póki co optymalizacja jeszcze ssie

 

Optymalizacja stoi na bardzo wysokim poziomie. Być może problemem jest już grafika. U mnie (gtx 970) na vhigh/fullhd bez żadnych przycięć, swego czasu był problem z Quadem (po wejściu na niego każdym miał 1 sekundową zwiechę) ale problem został naprawiony. U znajomych na rx480/rx470/gtx1050ti też bez większych problemów. Jedynie czasami na 1050ti kumpel miał lekkie spadki ale po zmianie z vhigh na high ustąpiło i nie ma obecnie, żadnych problemów.

 

 

 

 

Trochę o duelu (1v1):

 

 

Co do duelków :). Tutaj gra się bardzo przyjemnie. Co prawda na obecną chwilę albo trafiasz na "zwykłego" gracza fps, który nie ogarnia respów zarówno bohaterów jak i megahealth/red armor, przez co gra się bardzo szybko kończy albo trafiasz na quake'owca, który pamięta respy co do sekundy i walka jest strasznie zacięta. Ogólnie na duelach nie odczuwasz korzystania z umiejętności co dla mnie jest niewątpliwie na plus!

Link to post
Share on other sites

Mój pierwszy historyczny mecz w Quake Champions: 

 

http://i67.tinypic.com/29n6khx.jpg

 

Celność 63%, chyba jest potencjał :D 

DODO dzięki za klucz ! :D

Edytowane przez Buryxon
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Mój pierwszy historyczny mecz w Quake Champions: 

 

 

 

Celność 63%, chyba jest potencjał :D

DODO dzięki za klucz ! :D

Snajper się znalazł ;p

 

PS Czy w becie można się jakoś do znajomych dodawać czy coś ? Jakieś wspólne meczyki, te sprawy ?

 

 

//e

Nie cytuj zdjęć 

Edytowane przez dodo
Link to post
Share on other sites

ja się nazywam dokładnie tak jak na forum

 

edit

 

my nie mieliśmy jakiegoś ts'a na forum?


Coraz bardziej podoba mi się gra. Obecnie skille championów całkiem całkiem wkomponowują się do rozgrywki szczególnie do dueli. Co awansowało na pierwsze miejsce irytujących rzeczy to startowanie z różnymi wartościami hp/armor i różne szybkości championów. 

Edytowane przez ernorator
Link to post
Share on other sites

Coraz bardziej podoba mi się gra. Obecnie skille championów całkiem całkiem wkomponowują się do rozgrywki szczególnie do dueli. Co awansowało na pierwsze miejsce irytujących rzeczy to startowanie z różnymi wartościami hp/armor i różne szybkości championów. 

Przy trybach gry w teamie to się pewnie rozejdzie po kościach .. może nawet będzie stanowiło element jakiejś strategii w przypadku gry ze znajomymi ale owszem w deathmatchu uważam że powinny wszystkie statystyki być równe + brak skilli. Ewentualnei modyfikator do trybu deathmatch, żeby właśnie taki klasyczny tryb uzyskać.

Edytowane przez Cepheus119
Link to post
Share on other sites

Od 12 maja rusza open beta i potrwa 9 dni. Do tego nowy tryb Sacrifice. Otwarta beta ma na celu sprawdzić serwery pod dużym obciążeniem, więc radzę uzbroić się w cierpliwość w pierwszych godzinach testu.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...