Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

[EX-PC] Quake Champions


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
91 odpowiedzi w tym temacie

#81 mst

mst
  • Autor tematu
  • old wise elf

  • 1730 postów

Napisano 25 kwiecień 2017 - 14:34

Beta jest co weekend. Od czwartku 16:00 do niedzieli 22:00. Klucz działa cały czas.

Trochę o duelu (1v1):

Materiał goni materiał. Tym razem zostajemy uraczeni prawdziwą bombą! Zespół delegatów z rosyjskiego kanału YouTube C-c-combo Breaker wybrał się do siedziby ID Software, by dowiedzieć się jak będzie wyglądać tryb Duel w Quake Champions.

Właściwy pojedynek rozpoczyna się w okolicach 7 minuty.

http://youtu.be/LrfWtFPgVnw

Co na nim widzimy? SyncError obrywa ostro od ZeRo4, ale taki wynik przewidziałby każdy zaznajomiony ze sceną. Kilka minut walki zdradza nam, że:

mecz jest podzielony na trzy rundy

na starcie każdy zawodnik wybiera trzech Championów (nie można wybrać trzech takich samych postaci, ale przeciwnik może wybrać również te same trzy)

runda trwa dopóki jeden gracz nie straci wszystkich trzech postaci lub nie wyczerpie się czas, a wtedy wygrywa gracz z większą ilością pozostałych postaci. Jeśli obaj mają tyle samo następuję dogrywka do śmierci pierwszego z nich (Sudden Death Overtime)

po śmierci wybierasz dowolnie kolejną z pozostałych postaci

po każdej rundzie następuje reset przedmiotów na mapie

zwycięża pierwszy, który wygra dwie rundy

Więcej szczegółów na temat gry ma zostać ujawnionych podczas targów E3, gdzie Bethesda będzie miała swoje stoisko. A tam zostanie pokazany nowy tryb, o którym jak dotąd nie wspomniano, jak i kolejni Championi. Czyżby CTF?


  • 1

#82 ernorator

ernorator
  • Pasjonat

  • 883 postów

Napisano 25 kwiecień 2017 - 21:59

miodek 9:21


  • 0

#83 133699

133699
  • Bywalec

  • 137 postów
  • Miejscowość:Kielce

Napisano 27 kwiecień 2017 - 11:36

c0303e4698479098d1e6547c21c1c374.png

Próba pobrania gry.

Ktoś miał podobny problem? jakiś fix? 
czy to po prostu przeciążone serwery i nie można ściągnąć?


  • 0

PCMRSpecs: CPU: I7 920 D0 4.19Ghz 8Threads (za gorąco na więcej :-> )Cooler: Prolimatech Megahalems | Mobo: DFI LanParty DK X58 | RAM: 8GB GoodRam Play 1600Mhz CL9 | GPU: Radeon HD5870 HIS 1005/1315mhz   8-)  | SSD: Plextor M5 Pro Xtreme 128GB + HDD: Samsung 500GB 7200rpm | PSU: Seasonic S12II-620 80 Plus 620W | Case: Cooler Master Dominator 690 Window Black || Monitors: x2 Dell 2709W Ultrasharp S-PVA 27" | Mouse: Razer Deathadder Chroma | Keyboard: Razer BlackWidow Tournament Edition 2014

 

 

 


#84 mst

mst
  • Autor tematu
  • old wise elf

  • 1730 postów

Napisano 27 kwiecień 2017 - 20:24

Wiele osób ma problemy z transferem i ogólnie z dociągnięciem patcha. W ten weekend dostępny jest już duel.

Mam dwa klucze do oddania.
  • 0

#85 133699

133699
  • Bywalec

  • 137 postów
  • Miejscowość:Kielce

Napisano 27 kwiecień 2017 - 23:43

Fakt. Teraz dopiero zassałem giere

 

W moim przypadku gra jest grywalna w 70%, na komputerze z sygnaturki na low 1280x1024 są wyraźnie zacięcia, klatki trzyma- ba, nawet na FHD niema problemu z 60fps, jednak jak odwrócę się gwałtownie lub pojawi się przeciwnik dostaje sekundowego laga, gra stoi, po czym znowu można grać. Czy to z OC, czy bez, ścina. Jest stabilnie, ale no tnie. Nie wiem czy kwestia Radeona czy póki co optymalizacja jeszcze ssie

 

Druga sprawa- akceleracja myszy, serio nie można tego wyłączyć? albo tego nie odkryłem? ktoś jakieś info, cokolwiek? 


  • 0

PCMRSpecs: CPU: I7 920 D0 4.19Ghz 8Threads (za gorąco na więcej :-> )Cooler: Prolimatech Megahalems | Mobo: DFI LanParty DK X58 | RAM: 8GB GoodRam Play 1600Mhz CL9 | GPU: Radeon HD5870 HIS 1005/1315mhz   8-)  | SSD: Plextor M5 Pro Xtreme 128GB + HDD: Samsung 500GB 7200rpm | PSU: Seasonic S12II-620 80 Plus 620W | Case: Cooler Master Dominator 690 Window Black || Monitors: x2 Dell 2709W Ultrasharp S-PVA 27" | Mouse: Razer Deathadder Chroma | Keyboard: Razer BlackWidow Tournament Edition 2014

 

 

 


#86 broodeeck

broodeeck
  • Pasjonat

  • 980 postów

Napisano wczoraj, 00:11

W koncu udalo mi sie zagrac. Co prawda po ok 3 minutach gra mi sie zawiesila ale pierwszy raz bylem wstanie pobiegac po mapie i postrzelac do ludzi. Problem chyba byl z plikiem pagefile i przypisaniem wartosci pamieci. Jak zwiekszylem na 10000Mb to zdolalem uruchomic gre (wczytac mape) i pograc. Nie wiem jeszcze dlaczego mi sie zawiesila ale nie mialem zadnych scinek a gra byla bardzo plynna. Musze jeszcze pogrzebac w ustawieniach. Jest progres a to juz cos. :)


  • 0

CPUi7 3770K (4.7 ghz)GPU: Palit GTX 1080 Super JetstreamCoolerbe quiet! Dark Rock Pro 2MoBoGigabyte z77x ud5h WiFiPSUSeasonic X Series 850W 80+GoldCaseCM StormTrooperRAMGSkill Trident X 1600mhz 2x8GB, HDD: SSD Samsung 840 Pro 128GBssd Samsung 850 Pro 256GB Monitor: Acer Predator XB271HU,  Keyboards: Corsair K65 RGB Rapid MX Speed, Vortex Pok3r MX Brown, Mouse: Logitech G900 Chaos Spectrum,  MousePad: Zowie PTF-X.


#87 ernorator

ernorator
  • Pasjonat

  • 883 postów

Napisano wczoraj, 06:40

Chyba coś naprawili bo miałem wcześniej mikroprzycięcia a wczoraj kilka meczy i nic :D 


  • 0

#88 Cepheus119

Cepheus119
  • Entuzjasta

  • 512 postów

Napisano wczoraj, 11:00

Też wczoraj grałem ale dostałem takie wciry, że mój zapał nieco ostygł ;) Prawie na pewno mianuję tą grę moim głównym odstresowywaczem i będzie to stały punkt mojego grania ale zastanawiam się nad ogólnym poziomem przeciwników. Nie wiem czy są jakiekolwiek plany rozdziału graczy pod względem skilla, jeśli nie a gra będzie fajna i popularna to za wiele nie ugram przy gościach którzy ładują headshoty railgunem w półobrocie w powietrzu :)


  • 0

i5-7500, MSI B250I Pro, MSI GeForce GTX 1080 Founders Edition, 8 GB HyperX 2400 MHz Fury Black CL15, GoodRAM Iridium Pro 240GB, be quiet! 500W System Power 8, Fractal Design Define Nano S,Razer Blackwidow Mechanical Tournament 2014, Razer Deathadder 2013, Dell U2515H, Creative Gigaworks T3, Creative Aurvana Live! + Recabling


#89 dodo

dodo
  • α

  • 9778 postów

Napisano wczoraj, 11:15

To fakt, jest sporo wyjadaczy i można trafić na serwer, gdzie mamy jedynie pooglądać przez parę sekund mapę, zanim ponownie zginiemy. 


  • 0

/6600K /Shadow Rock Slim /Z170X-UD3 /Gainward Phoenix  1060/MX200 250GB /1TB WD RED / 16GB DDR4 2666 /Phanteks Eclipse P400 /Benq XL2411 /Seasonic M12IIEVO620 /Razer Blackwidow Tournament /Logitech G502 /SB X-FI /Sennheiser 558 /Pioneer VSX-930/Jamo E650 5.1 /Xbox One S /Samsung 55" /MacBook Air /iPhone 6 64GB


#90 ernorator

ernorator
  • Pasjonat

  • 883 postów

Napisano wczoraj, 11:30

team deathmatch - wiekszość gier jakie miałem to było 4 kupli (tak to wyglądało) w miarę ogranych vs 4 randomowych kolesi z czego 2 narzekało na awp....wynik raczej oczywisty

 

kurcze może zrobią gry rankingowe, to by było ekstra

 

Im dłużej gram tym mniej przeszkadzają mi skile czempionów...może poza slash, jej skill w dm jest przejęty bo ludzie włażą mi na tą smugę jak opętani, czasem ilość kili z tego sięga 30% ogółu. 


  • 0

#91 remi.88

remi.88
  • Gaduła

  • 301 postów

Napisano wczoraj, 13:27

Ma ktos jescze jakis kluczyk do oddania? Czaje sie na ta gre odkad zapowiedzieli, a niestety nic dostalem od nich
  • 0

i7 4790k @4,5 | Asus Z97 Deluxe | MSI GTX 980Ti | 16GB RAM | Fractal Designe Define R2 XL | ASUS 27" PG278Q | Logitech g710+ | Roccat Tyon White/Deathadder Chroma/ Logitech G602 + Goliathus Speed | AudioTechnica ATH-A900X + AIM SC808  | Samson G-track ||| Xbox ONE


#92 Radzi0

Radzi0
  • Amator

  • 51 postów

Napisano wczoraj, 20:16

Nie wiem czy kwestia Radeona czy póki co optymalizacja jeszcze ssie

 

Optymalizacja stoi na bardzo wysokim poziomie. Być może problemem jest już grafika. U mnie (gtx 970) na vhigh/fullhd bez żadnych przycięć, swego czasu był problem z Quadem (po wejściu na niego każdym miał 1 sekundową zwiechę) ale problem został naprawiony. U znajomych na rx480/rx470/gtx1050ti też bez większych problemów. Jedynie czasami na 1050ti kumpel miał lekkie spadki ale po zmianie z vhigh na high ustąpiło i nie ma obecnie, żadnych problemów.

 

 

 

Trochę o duelu (1v1):

 

 

Co do duelków :). Tutaj gra się bardzo przyjemnie. Co prawda na obecną chwilę albo trafiasz na "zwykłego" gracza fps, który nie ogarnia respów zarówno bohaterów jak i megahealth/red armor, przez co gra się bardzo szybko kończy albo trafiasz na quake'owca, który pamięta respy co do sekundy i walka jest strasznie zacięta. Ogólnie na duelach nie odczuwasz korzystania z umiejętności co dla mnie jest niewątpliwie na plus!


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


    Bing (1)