Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Jaki smartfon kupić? Proszę o pomoc

telefon smartfon kupić orange

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 żółtodziób

żółtodziób
  • Nowicjusz

• 2 postów

Napisano 02 czerwiec 2016 - 19:38

Witam

Niestety nie znam się kompletnie na elektronice, a potrzebuję porady dotyczącej zakupu nowego telefonu.

Potrzebuję smartfona, który będzie miał dobry aparat/kamerę oraz który będzie miał dużą pamięć (choć to chyba nie jest wielkie wymaganie, bo tak czy siak można dokupić kartę pamięci). No i przede wszystkim by się nie zacinał, gdy będę chciał pograć w jakąś gierkę lub obejrzeć filmik na youtube. Żywotna bateria też jest mile widziana, ale to też nie problem. Niestety mam dziurawe ręce, więc jeśli telefon jest bardzo wrażliwy na uszkodzenia (np. upadki), nie jest on dla mnie.

Zastanawiałem się pomiędzy samsung galaxy j5, samsung galaxy a5, a sony xperia m5, jednak, jak już wspomniałem wcześniej, nie znam się na telefonach, więc byłbym wdzięczny za jakieś propozycje :)

• 0

#2 jutjub

jutjub
  • Maniak

• 3562 postów

Napisano 02 czerwiec 2016 - 19:55

Jeśli wypełnisz wzór będzie nam łatwiej Ci pomóc.

• mój budżet :
  • gdzie i jak zamierzam dokonać zakupu :
  • nówka czy używka :
  • preferowany rozmiar wyświetlacza :
  • preferowany system mobilny :
  • do czego będę używać urządzenia :
  • moje najważniejsze wymagania :

• 0

i5 8400 / Fortis 3 / Z370 PRO4 / GTX 1050Ti Cerberus / 8GB DDR4 3200MHz / IRDM PRO 240GB / P300 1TB / Regnum RG4T / Seasonic Focus Gold 550W / Motospeed CK108 / Rival 110 / SS QCK+ / U2417H

#3 żółtodziób

żółtodziób
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

• 2 postów

Napisano 03 czerwiec 2016 - 21:10