Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam

Niestety nie znam się kompletnie na elektronice, a potrzebuję porady dotyczącej zakupu nowego telefonu.

Potrzebuję smartfona, który będzie miał dobry aparat/kamerę oraz który będzie miał dużą pamięć (choć to chyba nie jest wielkie wymaganie, bo tak czy siak można dokupić kartę pamięci). No i przede wszystkim by się nie zacinał, gdy będę chciał pograć w jakąś gierkę lub obejrzeć filmik na youtube. Żywotna bateria też jest mile widziana, ale to też nie problem. Niestety mam dziurawe ręce, więc jeśli telefon jest bardzo wrażliwy na uszkodzenia (np. upadki), nie jest on dla mnie.

Zastanawiałem się pomiędzy samsung galaxy j5, samsung galaxy a5, a sony xperia m5, jednak, jak już wspomniałem wcześniej, nie znam się na telefonach, więc byłbym wdzięczny za jakieś propozycje :)

Link to post
Share on other sites

Jeśli wypełnisz wzór będzie nam łatwiej Ci pomóc.

  • mój budżet :
  • gdzie i jak zamierzam dokonać zakupu :
  • nówka czy używka :
  • preferowany rozmiar wyświetlacza :
  • preferowany system mobilny :
  • do czego będę używać urządzenia :
  • moje najważniejsze wymagania :
Link to post
Share on other sites

  • gdzie i jak zamierzam dokonać zakupu: zamierzam wykupić ofertę abonamentu wraz z telefonem u operatora

mój budżet: jako że oferty z telefonami na abonament są na raty, to nie ma większego znaczenia

nówka czy używka: nówka

preferowany rozmiar wyświetlacza: 4,3 – 4,7 cala, jednak może być trochę większy

preferowany system mobilny: Android

do czego będę używać urządzenia: głównie do wysylania smsów, robienia zdjęć i surfowania po internecie

moje najważniejsze wymagania: aparat robiący dobrej jakości zdjęcia/filmy, sprawny system działający bez zawieszania się np. podczas korzystania z yt

Link to post
Share on other sites

gdzie i jak zamierzam dokonać zakupu: zamierzam wykupić ofertę abonamentu wraz z telefonem u operatora

Najlepiej byłoby jakbyś się zgłosił bezpośrednio do operatora.