Skocz do zawartości

Recommended Posts

Siema mam swój komputer od 3 lat i nigdy z nim wiekszego problemu nie mialem. Dbałem o niego często czysciłem i ogolnie miód malina. Dokładnie 17 maja czyli pół miesiaca temu komputer wyłączył mi sie jakby prąd odłączyło. Odpaliłem od nowa i po 10 minutach znowu. Na początku olałem problem bo na tydzien wyjechałem. Po powrocie zrobiłem formata z nadzieją ze to pomoze i nie nie pomogło. Komputer wyłącza sie nie systematycznie sa dni kiedy wyłącza sie co chwila  ,a są dni kiedy nie wyłącza sie wcale.

Sam w sprawach komputerów jestem bardzo zielony i prosze  o propozycje co moze być problemem.

Specyfikacja:

System Operacyjny
    Windows 7 Ultimate 64-bit SP1

 

CPU
    Intel Core i5 3570 @ 3.40GHz
    Technologia Ivy Bridge 22nm

 

Płyta Głowna

     Gigabyte Technology Co. Ltd. Z77X-UD3H (Intel Core i5-3570 CPU @ 3.40GHz)

 

Grafika
    W2453 (1920x1080@60Hz)
    1024MBATI AMD Radeon HD 7800 Series (Gigabyte).

 

 

 

Wiem tyle ze komputer sie nie przegrzewa.

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Sprawdzałeś wszystkie kable, może jakiś się poluzował i wypina jak komputer działa i są jakieś wibrację (np od wiatraków,czy poruszenia biurka). Możesz też sprawdzić taką rzecz jak listwa, może jest walnięta. Kiedyś czytałem jak ktoś miał podobny problem i to była wina listwy.

Link to post
Share on other sites

Czy komputer wyłącza się podczas wzmożonej pracy takiej jak włączanie gry lub pojawienie się w grze/programie zaawansowanych procesów obliczeniowych, czy może podczas bezczynności?

 

Jeżeli masz taką możliwość, to sprawdź napięcie na poszczególnych liniach zasilacza miernikiem lub nawet w biosie.

Jeśli masz inny zasilacz gdzieś pod ręką, to spróbuj go poużywać, jak sugerował Ragon.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość