Skocz do zawartości

Klawiaturka w niskiej cenie


Recommended Posts

Poszukuję NIEMECHANICZNEJ klawiatury. Przeszukałem forum i wszyscy napaleni są na mechaniczne i nigdzie nie mogłem znaleźć info o innych. Do dyspozycji mam 150zł.

Jestem sprzętowym laikiem ale wydaje mi się, że ta kwota do czegoś co nie jest mechaniczne mi wystarczy.

Nie potrzebuję żadnych podświetleń, dotatkowych przycisków, szmerów bajerów. Żeby tylko obudowa była z podpórką.

Klawiatura ma nadawać się do grania w DOTA2 i najlepiej żeby miała wysoki skok przycisków a nie taki "laptopowy".

 

Jak potrzeba coś więcej wiedzieć to dopiszę.

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Ja kupiłem ostatnio https://www.morele.net/klawiatura-natec-genesis-rx39-nkg-0710-799664/ i jestem bardzo zadowolony podświetlenie i blokada klawiszy windows/antyghosting

 

Z koleij znajomy ma https://www.morele.net/klawiatura-sharkoon-zone-k30-us-layout-834533/ też bardzo dobra wykonanie wydaje się lepsze 

Link to post
Share on other sites

W tej kwocie bezkonkurencyjnie cougar 200k. Klawiatura, która mogła by kosztować 180 zł, a  i tak by na tę kwotę zasługiwała.

 

King powinieneś się wstydzić z taką propozycją :D "Namiastka", bo ma kilka przełączników? I z tego powodu dokładać 100 zł do wartości klawiatury? MASAKRA

Edytowane przez neckol
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

W tej kwocie bezkonkurencyjnie cougar 200k. Klawiatura, która mogła by kosztować 180 zł, a  i tak by na tę kwotę zasługiwała.

 

King powinieneś się wstydzić z taką propozycją :D "Namiastka", bo ma kilka przełączników? I z tego powodu dokładać 100 zł do wartości klawiatury? MASAKRA

klawiatura ma dobre opinie ,  

  powiązanie  dwóch technologi , namiastka bo ma kilka najważniejszych przycisków i duży skok .

200k też fajna klawiatura , ale niski skok klawiszy :)

Edytowane przez king2127
Link to post
Share on other sites