Skocz do zawartości

IT-Szkoła - czy to cokolwiek jest warte? Dobre kursy?


Recommended Posts

Siemka, dziś wpadłem na strone it-szkoły gdzie po przebyciu kursów i zdaniu testy na minimum 70% można dostać certyfikat. Pytanie do Was czy jest to cokolwiek warte? Widziałem wszędzie na necie odpowiedzi co raczej nie wróży dobrze, ale chciałbym się upewnić.

 

Dodatkowo czy macie może jakieś namiary na dobre kursy z zakresu programowania(najlepiej c++,c# or java) i algorytmiki, obróbki foto/video? Jestem po technikum ICT, ale kręcą mnie te obszary i póki mam 5 miesięcy do studiów to chce się dokształcić we własnym zakresie. Z góry dzięki, piona!

Link to post
Share on other sites

IT-Szkoła to podstawowy rytuał w technikach. Za dużą ilością zrobionych kursów idą bowiem nagrody dla szkoły i prowadzących. Wartości pod kątem pracy nie ma z tego żadnej. Odpowiadasz na bodajże 10-15 pytań, wykładu czy innych materiału nie musisz nawet oglądać aby zaliczyć. Certyfikat sam sobie drukujesz.

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

No zauważyłem bo bez problemowo zaliczyłem testy z zakresu bezpieczeństwa i budowy sieci, dzięki bardzo za szybką odpowiedź!

 

Ale możecie doradzić jeśli znacie jakiś kurs najlepiej z obróbki foto/video, ewentualnie programowania.

Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...

Ja swego czasu szukałem właśnie materiałów szkoleniowych odnośnie c# oraz javy, podstawy już miałem także chodziło o bardziej zaawansowane techniki. I faktycznie najbardziej przydatne okazały się materiały z  eduweb.pl. Kursy dosłownie grosze kosztowały, także nie jest to jakaś znaczna inwestycja. Tym bardziej że z tego co się orientuję pracodawcy zwracają na nie mocno uwagę. Kursów obróbki foto i video też mają sporo i to chyba jeszcze więcej jak z programowania.

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...