Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam , potrzebuje Waszej pomocy. Chciał bym podkręcić swój procesor czyli FX 8350. A jestem w tym temacie zielony więc liczę na waszą pomoc. Z góry dziękuje.

-Specyfikacja mojego komputera :

procesor- FX 8350

płyta główna - MSI 970 Gaming

pamięć RAM - G.Skill Trindetx 2x8 GB 2400MHz

karta graficzna- palit gtx 960 jetstream

zasilacz - Thermaltake Smart SE Modular 530W

Link to post
Share on other sites

Ważne by w BIOS wyłączyć AMD Turbo Core Technology, APM, Cool ‘n’ Quiet, CPU Thermal Throttle, Core C6 State, C1E, Enhanced Halt State, a włączyć Load Line Calibration (LLC).

 

Następnie zmieniasz wartość CPU Clock Multipler z x20, np na x23.

 

Przy ew. zawieszaniu się komputera, wywalaniu BSOD czy innych cyrkach, zmniejszasz w/w wartość

Edytowane przez chrisplbw
Link to post
Share on other sites

Ważne by w BIOS wyłączyć AMD Turbo Core Technology, APM, Cool ‘n’ Quiet, CPU Thermal Throttle, Core C6 State, C1E, Enhanced Halt State, a włączyć Load Line Calibration (LLC).

 

Następnie zmieniasz wartość CPU Clock Multipler z x20, np na x23.

 

Przy ew. zawieszaniu się komputera, wywalaniu BSOD czy innych cyrkach, zmniejszasz w/w wartość

Zrobiłem jak napisałeś. Ale i tak albo windows się nie włącza albo nawet w biosie mnie wywala i się znowu restartuje. :(

Dołączam tutaj fotki mojego Biosu może zobaczysz i bardziej napiszesz co mam tam zrobić. :) Z góry dziękuje .

 

Zdjęcia :

 

 
 
 
Link to post
Share on other sites

Jaki masz pastę i cooler na procku

Wyłącz najpierw profil dla RAM, potem je włączysz

Niewiele podnieś CPU Voltage np. 1.35, CPU-NB np 1.2

Cool&Quiet z Auto na Disabled to samo TurboCore Technology

 

Normalnie CPU Ratio to 20, sprawdź 21 - komp wstanie i będzie działał bez problemów, sprawdzasz 22 itp itd.

Możesz ściągnąć Prime95 i uruchomić test CPU stress 15-1 godz - będzie ok, działasz dalej