ARGOS 2 Napisano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam. Piszę ten temat ponieważ chciałbym się zapytać jak wygląda optymalizacja w grze Dying light miałem okazje testować grę u kumpla i bardzo źle to chodziło. Sprzęt kumpla: R9 290 i5 4570 8 GB ram Dodam że było to kilka miesięcy po premierze gry. Karta nie była używana w 100% tylko 69-80 % i były bardzo duże spadki FPS. Zamierzam zakupić grę ale nie chcę być rozczarowany spadkami FPS w tej grze. Mój sprzęt. Asrock B85M Pro4 I5 4440 8GB ram Deus G1 600 W Sapphire R9 390 Wiecie jak wygląda optymalizacja w tej grze? Pozdrawiam. Edytowane 14 Kwietnia 2016 przez ARGOS Link to post Share on other sites
MiK 13136 Napisano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2016 Na moim i3 + 750Ti chodzi jak głupia w 1080p/30. A po redukcji detali nawet w 60 klatkach. 1 Link to post Share on other sites
Damian47akaQcu 150 Napisano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2016 fx 4100 + gtx 680 i 8gb ram trzyma cały czas 30fps + (wszystko ultra + pcss tylko textury srednie i FHD). O optymalizacji nie powiem złego słowa, gdyż jest w tym temacie odwalony kawał świetnej roboty. 1 Link to post Share on other sites
szafa_23 32 Napisano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2016 Polecam lekturę http://pclab.pl/art61159.html 1 Link to post Share on other sites
korski 13 Napisano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2016 Ja mam stałe 60 fps na wysokich, prawie ultra. Podstawa + the following. 1 Link to post Share on other sites
Blest 171 Napisano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2016 Najwidoczniej gra nie lubi aż tak układów od AMD. Link to post Share on other sites
jarnuszkiewiczm 1096 Napisano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2016 (edytowane) Gra bardzo mocno obciąża CPU, w połączeniu z narzutem AMD w DX11 to będziesz zaliczał spore spadki FPS jeśli celujesz w maxowanie detali. Ogólnie gra mało wymaga od GPU, mój 290 na presecie najwyższa jakość działa na 70-80% ale tak jak mówię rdzenie procesora przez większość gry działają na 90%, pierwsza lokacja slamsy cały czas 60 klatek, schody zaczynają się w starym mieście gdzie zaliczam dropy do 45 fps w niektórych miejscach. Na szczęście istnieje opcja pasek zasięgu, która po zmniejszeniu do 1/3 wartości lub nawet danie na minimum bardzo odciąża procesor (z 90% zużycie spada na 60-50) a wygląd gry nie zmienia się na pierwszy rzut oka wcale, w samej grze kompletnie to nie ma znaczenia dla odczuć wizualnych bo to zwykle detale typu bardziej szczegółowe dalsze drzewka czy okienka w budynkach. Zatem na komputerze z i5 4400 i R9 390 zagrasz w stałych 60 fps na wysokich detalach graficznych obcinając do zera pasek zasięgu detali obiektów, jeśli dasz go do połowy lub wyżej to będziesz uświadczał częstych dropów do 45-40 fps, a opcje takie jak cienie czy tekstury i AA na Twojej karcie nie mają kompletnie żadnego znaczenia bo ona to dźwignie z palcem w nosie. Także jeśli Ci nie przeszkadza zejście z zasięgu to kupuj tą grę i pograsz bardzo komfortowo, jeśli ta opcja się dla Ciebie liczy to omijaj Edytowane 15 Kwietnia 2016 przez jarnuszkiewiczm 1 Link to post Share on other sites
ARGOS 2 Napisano 16 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2016 Dziękuję za wszystkie odpowiedzi bardzo mi pomogły i zdecydowałem się na kupno. Dzięki jeszcze raz Link to post Share on other sites
Recommended Posts