Skocz do zawartości

Tragiczny serwis kart firmy MSI


Recommended Posts

Witajcie, 

 

W internecie krąży mnóstwo skarg na tragiczny serwis tej marki (szkoda, że wcześniej tego nie wiedziałem), tak więc i ja chciałbym dorzucić swoje trzy grosze. Miałem już mnóstwo topowych kart graficznych, ale dopiero zakup MSI GTX 970 okazał się wtopą ze względu na wadę fabryczną. Wentylator sam w trybie 2D załącza się na 100% i trzeba zatrzymać go manualnie albo wyłączając kompa.

Z tego, co sprawdzałem w internecie, jest to dość powszechny problem i zmiana BIOSa wcale go nie naprawia.

 

Co z tego, że macie 3 lata gwarancji serwisowej, skoro na moje liczne maile oraz tickety w systemie zgłoszeń serwisowych od 3 tyg nie uzyskałem żadnej odpowiedzi.

 

Ja już na pewno nie kupię żadnego produkty tej marki. Dla mnie w/w problemy ją dyskwalifikują.

Wam zalecam to samo.

Edytowane przez Jacgues
Link to post
Share on other sites

 

Msi straszna firma. Polecam stanowczo Gigabyte

 

 

 

Zgadzam się. Nie podoba mi się kultura pracy chłodzenia marki gigabyte w najnowszych kartach, ale miałem (i część ciągle mam) wiele produktów tej firmy (głównie mobo i gpu) i nigdy nie miałem najmniejszych problemów. Bardzo solidnie wykonane.

Edytowane przez Jacgues
Link to post
Share on other sites

Mam podobny problem z tą firma tylko że z kartą r9 390.

Wyłącza się ekran podczas grania w bardziej wymagające gry, tylko restart pomaga.

Serwisowałem już 2 razy i dalej to samo, a rzekomo maja wymienić na produkt wolny od wad.

Teraz będę domagał się zwrotu pieniędzy, jak nie to założę im sprawę bo komputer mam nie sprawny prawie rok, a te posrane polaczki z serwisu walą w ch**a jak tylko mogą.

Link to post
Share on other sites

Z tego co piszesz to serwis Twojej karty nawet nie widział. Jeżeli masz problem z kartą zgłaszasz go do sklepu który realizuję gwarancję i jeżeli stwierdzi on usterkę wtedy wysyła ją do producenta. U mnie proces reklamacji trwał bodajże 10 dni roboczych i dostałem nową kartę (pełen box).

 

(To do autora tematu)

Edytowane przez dante2kx
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Z tego co piszesz to serwis Twojej karty nawet nie widział. Jeżeli masz problem z kartą zgłaszasz go do sklepu który realizuję gwarancję i jeżeli stwierdzi on usterkę wtedy wysyła ją do producenta. U mnie proces reklamacji trwał bodajże 10 dni roboczych i dostałem nową kartę (pełen box).

Za każdym razem wysyłam do sklepu,a oni po 4 tygodniach wysyłają niby wolna od wad, zmieniają tylko numer seryjny czy co?

Link to post
Share on other sites

Wtedy wysyłanie złomów i żadne kombinacje nie przejdą, a w 14 dni musi być decyzja.

Nie ma takiej opcji, do wybrania mam tylko standardową gwarancję. Zresztą karta z 3 razy z tą samą wadą, będę domagał się pieniędzy, mam już dość tej firmy i tego serwisu. trzeba było wziąć Sapphire jak zawsze.

Link to post
Share on other sites

Czy rękojmia, czy gwarancja na decyzję jest 14 dni kalendarzowych (licząc od następnego dnia po dostarczeniu).

Ale decyzja i realizacja reklamacji to nie to samo. Realizacja nie jest regulowana żadnymi terminami, powinna być w najkrótszym możliwym terminie.

Link to post
Share on other sites

Jak to nie ma takiej opcji, przysługuje Ci ona prawem, wysyłasz pismo do sklepu i już masz taką opcję. 

 

 

 

Czy rękojmia, czy gwarancja na decyzję jest 14 dni kalendarzowych (licząc od następnego dnia po dostarczeniu).

Oczywiście, że nie, warunki gwarancji mogą być niemal dowolnie podyktowane :)


Jeśli tylko jest taka możliwość, to ZAWSZE należy korzystać z ustawy.

Edytowane przez zapp12345
Link to post
Share on other sites

Współczuję i łączę się w bólu... przytoczę na szybko temat który mnie też spotkał na początku też myślałem że winny jest serwis MSI jak się później okazało nie MSI a sklepu gdzie zakupiłem kartę.

 

Też miałem z nimi przygodę w 2011.r kupiłem kartę za 999zł Cieszyłem sie z niej do roku 2013 kiedy to podczas grania w NFS poszedł dymek z niej i przepaliło się coś laminacie odeslałem ją do serwisu i dostałem odpowiedż że nie naprawią bo to uszkodzenie mechaniczne.

komputronik:
Powód odmowy naprawy uszkodzony laminat.

PS.Powód idiotyczny, dosłownie "nie naprawimy bo się zepsuło"...

No tak najlepiej żeby do ich produktów jak do Boinga dołączane były czarne skrzynki i monitoring w postaci zapisu wideo ze środka komputera 24 h na dobę żeby uwzględnili że produkt najzwyczajniej w świecie spalił się.

MSI Polska

Witam,
proszę o przesłanie nr zgłoszenia serwisowego. Jaki był powód odmowy? Spróbujemy przyjrzeć się sprawie.
Pozdrawiam.

kolejna wiadomość od MSI godz 15:55.

MSI Polska

Witam,
sprawdziłem i karta o numerze S/N: 602-V238-27SB1107095255 nigdy nie była u nas na serwisie, więc nie braliśmy udziału w ocenie uszkodzenia produktu. Serwis sklepu musiał podjąć taką decyzję na podstawie tego co zobaczył, więc ciężko mi się ustosunkować do tego. Tak samo by była potraktowana karta graficzna Asusa czy Gigabyte'a podejrzewam, dlatego proszę o kontakt z serwisem Komputronika w celu wyjaśnienia sprawy.
Pozdrawiamy
MSI Polska

JA:
Rozumiem będę probował odwołać sie od ich decyzji jednak chyba jako szary zjadacz chleba nic nie wskuram z tak duzym gigantem na rynku oni zobaczyli uszkodzenie i stwierdzili ze jest spalona a ze element ktory sie spalił uszkodził laminat wiec maja powod do odmowy gwarancji bo tego sie nie da naprawic jesli chodzi o laminat. Ale skad kazdy z nas jak kupuje karte jest wstanie przewidziec jak moze sie kiedys zepsuc tego nie rozumiem
16:05
MSI Polska

Witam,
proszę spróbować. Jako klient ma Pan prawo. My nie jesteśmy tutaj stroną ani gwarantem, tylko sklep Komputronik.
Pozdrawiamy
MSI Polska

JA

będę probował jednak znając zycie i historie inne ktore można przeczytać na necie na forach o firmie komputronik skonczy sie na odmowach.. rozumiem że panstwo nie są tutaj gwarantem szkoda tylko że ta firma serwis jej przez takie podejscie do sprawy psują tez opinie dla firmy MSI. w przyszlości chetnie tez bym wybral panstwa produkt. ale niestety za duze ryzyko gdy gwarancja jest a właściwie to jej nie ma boje sie ze znow by moglo sie to tak zakonczyc odmową ..

do sprawy włączył się rzecznik konsumenta.

odpowiedz od komputronika

scree: http://vpx.pl/i/2013/06/11/skan_007.jpg

Pismo z KT to niezła kompromitacja. Jako powód odmowy uznania roszczenia podali co najmniej 4 możliwe ale nie udowodnione i niczym nie poparte przyczyny:

- była dalej podkręcana;

- użytkowana w sposób nieprawidłowy;

- niesprawna listwa zasilająca:

- (uziemienie) ? potwierdza to całkowitą ignorancję tematu;

- różnicę potencjałów;

- np. klient podłączał kartę pod tv



Nie wiadomo co przyczyniło się do obecnego stanu karty, odpowiada za ten stan kupujący.



Rence, cycki opadajom.

Nigdy wiecej zakupów w tym sklepie !

Link to post
Share on other sites

Aż przyprawiliście mnie o zawał. Boję się pomyśleć jak rozwinie się sytuacja z moją kartą msi r9 270 poprzez serwis agito.

Edytowane przez CrisPell
Link to post
Share on other sites

Pismo z KT to niezła kompromitacja. Jako powód odmowy uznania roszczenia podali co najmniej 4 możliwe ale nie udowodnione i niczym nie poparte przyczyny:

 

- była dalej podkręcana;

 

- użytkowana w sposób nieprawidłowy;

 

- niesprawna listwa zasilająca:

 

- (uziemienie) ? potwierdza to całkowitą ignorancję tematu;

 

- różnicę potencjałów;

 

- np. klient podłączał kartę pod tv

 

To tylko utwierdza mnie w przekonaniu co do zakupów w komputroniku, mnie też zrobiły w wała ale to już inna historia.

 

Moja karta też się spaliła a sklep (PC Projekt z Krakowa) nie robił żadnych problemów i odesłał kartę do serwisu a ten odesłał mi nową kartę w nowszej rewizji (być może pierwsza miała wadę fabryczną o czym sklep mógł nie wiedzieć)

Link to post
Share on other sites

@o2vip Kurde to faktycznie masakra. Zawsze myslalem, ze akurat serwis Komputronika jest ok (na cale szczescie nic od nich mi nie padlo:) Nie ogarniam stanowiska MSI Polska, ze oni nie sa gwarantem i strona to kto #rwa niby jest? Chyba producent nie? Sproboj pisac do MSI Global, szukaj do nich kontaktu i sie spytaj co oni na to, jak nie to bedziesz im robil shitstorm w internetach, rzecznik praw konsumenta itp. 

Do serwisu MSI wysylalem sprzet kilka razy i w sumie bylo szybko ale potrafili wyslac karte w gorszym stanie jak wyslalem niestety

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...