Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Gwarancja karty graficznej

reklamacja karta graficzna

Najlepsza odpowiedź Vayson, 11 kwiecień 2016 - 08:54

Masz wszystko napisane.

Wypełniasz załącznik który dostałeś, robisz skan lub zdjęcie i odsyłasz na wskazany adres e-mail. 

Nie dostajesz gotówki tylko przelew na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy, który zamieściłeś w oświadczeniu. 

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tomaszdekster

Tomaszdekster
  • Tomasz

  • 19 postów
  • Miejscowość:Chorzów

Napisano 07 kwiecień 2016 - 19:07

Witam, oddałem kartę graficzną XFX Radeon R9 280X na gwarancje i po długim oczekiwaniu dostałem maila, w którym znajduję się to: 

 

Szanowny Kliencie,
uprzejmie informuję, że do zwracanego towaru nie dołączono oryginału paragonu lub oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W związku z powyższym proszę o wypełnienie i zwrotne odesłanie oświadczenia, które zostało dodane do załącznika (widoczny w Informacji o danym zgłoszeniu po zalogowaniu się na stronie internetowej sklepu) jako skan/zdjęcie na adres email: *********************
Po otrzymaniu oświadczenia zostanie wystawiona korekta do paragonu oraz zwrócona należność na wskazany rachunek bankowy.

 

Dostałem do tego pdf, w którym znajdują się miejsca do wypełnienia. Tu pojawia się moje pytanie, gdyż reklamuję rzecz pierwszy raz i nie wiem czy zrobię to dobrze, a mianowicie mam wydrukować tego pdf, wypełnić wykropkowane pola (imię, adres, cena karty, nr RMA, powód nie dostarczenia paragonu, numer bankowy), zrobić zdjęcie lub skana wypełnionej kartki i wysłać im na maila?

 

Wnioskując, mam rozumieć, że dostanę z powrotem gotówkę? 

 

Pozdrawiam!


  • 0

CPU: Intel i5-4590 GPU: MSI GTX 970 RAM: Crucial Ballistix 8GB 1600MHz CL9 HDD: Western Digital Caviar Blue 1TB MOBO: MSI B85-G43 SSDCrucial MX100 128GB PSU: Thermaltake Smart SE Modular 530W Obudowa: Zalman Z3 Plus Cooler: Fortis 2 XE1226 

 

 

 


#2 maryjan

maryjan
  • Bywalec

  • 92 postów

Napisano 07 kwiecień 2016 - 19:22

Odsyłając kartę na gwarancję, dodałeś odpowiednią informację w paczce? Pewnie odesłałeś sprzęt bez niczego i sklep potraktował to jako odstąpienie od umowy.


  • 0
Suit up. Score chicks. Be awesome.

#3 Tomaszdekster

Tomaszdekster
  • Autor tematu
  • Tomasz

  • 19 postów
  • Miejscowość:Chorzów

Napisano 08 kwiecień 2016 - 19:48

Odsyłając kartę na gwarancję, dodałeś odpowiednią informację w paczce? Pewnie odesłałeś sprzęt bez niczego i sklep potraktował to jako odstąpienie od umowy.

Przeczytałem dokładnie wymogi reklamacji i nie przypominam sobie, aby ktoś wymagał ode mnie paragonu. Kazali mi zgłosić produkt na stronie i później na paczce napisać numer RMA.


@Odświeżam i proszę o pomoc! 


  • 0

CPU: Intel i5-4590 GPU: MSI GTX 970 RAM: Crucial Ballistix 8GB 1600MHz CL9 HDD: Western Digital Caviar Blue 1TB MOBO: MSI B85-G43 SSDCrucial MX100 128GB PSU: Thermaltake Smart SE Modular 530W Obudowa: Zalman Z3 Plus Cooler: Fortis 2 XE1226 

 

 

 


#4 Vayson

Vayson
  • Dyskutant

  • 195 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 11 kwiecień 2016 - 08:54   Najlepsza odpowiedź

Masz wszystko napisane.

Wypełniasz załącznik który dostałeś, robisz skan lub zdjęcie i odsyłasz na wskazany adres e-mail. 

Nie dostajesz gotówki tylko przelew na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy, który zamieściłeś w oświadczeniu. 


  • 1

i5 4690-K@4,7GHz / Dark Rock 3 / Gigabyte Z97X-Gaming 5 MSI GTX 1070 Gaming X / HyperX Savage 2x8 GB 2400 MHz CL 11 Plextor M6S 128GB / WD Blue 1 TB / WD Green 500GB / Corsair RM550 / Phanteks Enthoo Luxe SteelSeries APEX / SteelSeries Rival / Roccat Taito King Size  / iPhone 6s Plus 64GB Space Grey


#5 Tomaszdekster

Tomaszdekster
  • Autor tematu
  • Tomasz

  • 19 postów
  • Miejscowość:Chorzów

Napisano 13 kwiecień 2016 - 17:00

Masz wszystko napisane.

Wypełniasz załącznik który dostałeś, robisz skan lub zdjęcie i odsyłasz na wskazany adres e-mail. 

Nie dostajesz gotówki tylko przelew na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy, który zamieściłeś w oświadczeniu. 

Dzięki, o tym myślałem, lecz wolałem się upewnić. 

Pozdrawiam! 


  • 0

CPU: Intel i5-4590 GPU: MSI GTX 970 RAM: Crucial Ballistix 8GB 1600MHz CL9 HDD: Western Digital Caviar Blue 1TB MOBO: MSI B85-G43 SSDCrucial MX100 128GB PSU: Thermaltake Smart SE Modular 530W Obudowa: Zalman Z3 Plus Cooler: Fortis 2 XE1226 

 

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: reklamacja, karta graficzna

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych