Belladonna 0 Napisano 23 Marca 2016 Udostępnij Napisano 23 Marca 2016 Na wstępie pragnę zaznaczyć, że nie mam dużej wiedzy o komputerach. Problem, który chcę poruszyć, to momentalne zerwanie i wznowienie połączenia internetowego, w różnych porach dnia, co 5, 10, 15 lub co 30 minut. Czemu tak mnie to dziwi? Otóż od 5 lat nigdy czegoś takiego nie miałem! Załóżmy że oglądam filmy. Nagle następuje zerwanie połączenia, przez co film jest zamrożony, muszę włączyć go od początku. Inny przykład. Gdy gram na komputerze (nie ważne w co, gry online) takie zerwanie połączenia powoduje wyrzucenie mnie z gry, co jest niesamowicie frustrujące (szczególnie jeżeli dzieje się tak co 30/15 minut). Zabawne jest czasem, gdy chcę włączyć stronę internetową i akurat w tej chwili to nastąpi - pisze brak połączenia z siecią, a gdy odświeżę to już jest okej. Komputer nawet nie zdąży się zorientować, na pasku nadal jest napisane, że jest doskonałe połączenie. To nie dotyczy tylko mojego komputera, ale urządzeń wszystkich domowników (a działa ich od jednego do trzech, jednak nawet z jednym urządzeniem problem występuje). Internet: Radiówka, mam odbiornik na dachu, a antena znajduje się jakieś 100-200 metrów od mojego domu. Moja karta: Karta Atheros AR5B93 Mój router: TP-LINK Wireless AP/Client Router TL- WR543G Z góry dziękuję za pomoc, liczę na was! Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2060 Napisano 23 Marca 2016 Udostępnij Napisano 23 Marca 2016 Z radiówką to Ci raczej niewiele poradzimy. Rozmawiaj z dostawcą. Cytuj Link to post Share on other sites
Belladonna 0 Napisano 23 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2016 A słyszałem o czymś takim jak zmiana kanału routera. Czy to pomaga? Jak dokonać tego w prosty i bezpieczny sposób? Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2060 Napisano 23 Marca 2016 Udostępnij Napisano 23 Marca 2016 Komputery masz połączone po kablu czy radiowo? To 543G robi jako klient czy AP? Cytuj Link to post Share on other sites
Belladonna 0 Napisano 23 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2016 (edytowane) Jeden połączony kablem, dwa laptopy są połączone bezprzewodowo. I chyba AP. Edytowane 23 Marca 2016 przez Belladonna Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2060 Napisano 24 Marca 2016 Udostępnij Napisano 24 Marca 2016 No to jak kablem tez ma problem to zmiana ustawień wifi nic nie zmieni. Cytuj Link to post Share on other sites
Belladonna 0 Napisano 24 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2016 A więc sugerujesz że to wina dostawcy internetu? Nie wiem gdzie szukać źródła problemu Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2060 Napisano 24 Marca 2016 Udostępnij Napisano 24 Marca 2016 Możesz poszukać jakiegoś softu który będzie non stop pingował 1) Twój router 2) coś w necie, najlepiej jakiś serwer u dostawcy. Dowiesz się gdzie następuje strata pakietów. Cytuj Link to post Share on other sites
Marchewek 0 Napisano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2016 Mam dokładnie ten sam problem co użytkownik Belladonna. Internet rozłącza się co jakiś czas (np 1 godzinę). Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.