Skocz do zawartości

MacBook Pro do ok 3600zł używany - z dyskiem SSD


Recommended Posts

Cześć wszystkim! :)

 

Tak wiem, macbook... żeby nie było mam kompa na windzie (praca gry, wydajny)

Potrzebuje sprzętu na miasto, podróź, gdy nie mam dostępu do stacjonarki. Jestem z zawodu grafikiem więc często jeżdżę po klientach. Nie chcę zadnych asusów, lenovo itp od razu mówię.

Zamierzam na lapku też pracować (pakiet adobe PS, AI, Premiere Pro, After Effects)

No i czasami pograc w mniej wymagające gry typu Lol,diablo 3. Wymóg to dysk SSD może być nawet 128gb. Żygam już Hddkami, mam ssdek w pcku i chwalę.

 

Aktualnie mam Maca Air 2013" i5 1.3GHz od tygodnia i chcę go sprzedać za ok 3k, dołożyc i kupić nowy-używany mac pro.

Czy Pro z i7 to spora róźnica pomiedzy i5? które wersje brać? Znalazłem np taki:

http://allegro.pl/macbook-pro-a1286-i7-4x2-6ghz-8gb-256ssd-geforce-i6041050966.html

 

czy te procki w tych modelach z 2010 roku są słabe? Moze szukac młodszych z i5?  Dziwi mnie trochę cena.

Nie obchodzi mnie retina, nie mam 5k na to.

Jeśli jest ktoś kto zna się na macach niech pomoże w wyborze :)

 

pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

Powiem tak zastanów się co bierzesz. Weź normalnego lapka z windowsem. Ta i7 jest słabsza niż i3 6100u . A laptopa z tym cpu możesz dostać już od 1700 zł nowego.

 

Tu masz prawdziwą i7 4720HQ : 

http://www.x-kom.pl/p/251184-notebook-laptop-156-asus-x550jx-xx102h-i7-4720hq-8gb-240ssd-win8-gtx950.html
http://www.x-kom.pl/p/243874-notebook-laptop-156-asus-r510jx-xx041h-12-i7-4720hq-12gb-240ssd-win8-gtx950.html

 

Różnica w wydajności jest ogromna bo lans to jedno a punktacja passmarka mówi sama za siebie i7 620M 2777 a i7 4720HQ 8100.

 

Nowy, lepsza grafa i w WIedźmina pograsz .Oczywiście słaba rozdziałka ale i znajdziesz z full hd. 
Grafik powinien się znać na sprzęcie.

Edytowane przez CHUDY1995
Link to post
Share on other sites