WaltKowalski 78 Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Witam, Mam małe starcie z serwisem Asusa ok miesiąc temu zakupiłem r9 290, trochę się grzała co opisałem w innym temacie, więc wysłałem ją do serwisu co mi poleciał jeden z serwisantów na stronie. Jak on to ładnie napisał "karta ma ewidentne problemy z temperaturą" (robiła ponad 90 stopni przy 6 wentylach i otwartej budzie) tak też zrobiłem ładnie ją zapakowałem zaniosłem do x-koma tam mi powiedzieli, że jak chce szybko ja dostać to na własny koszt wysłać ją do Częstochowy skąd ją wyślą do Asusa (gdybym jej nie wysłał na własny koszt to bym czekał tydzień lub więcej aż uzbierają określoną ilość sprzętu, aby wysłać wszystko razem. Tak też postąpiłem wysłałem ją na własny koszt kurierem czekałem 3 tygodnie co ciekawe w serwisie spędziła tylko 2 dni reszta to czas przesyłki do Czech. Problem zaczyna się tutaj gdyż od x-koma dostałem ciekawego smsa o treści "usterka nie wykryta" Nie ukrywam dość mocno się zdenerwowałem bo przecież jeden z ich serwisantów mi napisał, żeby ją wysłać bo ma problemy z temperaturami jak dobrze poszukam to jeszcze znajdę tego emaila. Co powinienem zrobić z tym fantem? Czekałem ponad 3 tygodnie prawdopodobnie tylko na wymianę pasty termoprzewodzącej co sam mógłbym zrobić w 10 min tyle, że bym stracił gwarancję a Panowie z Czech uważają, że jak najbardziej wszystko jest ok mimo,że robi ponad 90 stopni i ktoś z supportu napisał żeby wysłać. Jestem jednym słowem w kropce i nie bardzo wiem co powinienem zrobić. Nie chciałbym ściągać plomby jest dość delikatna a gwarancji mi zostało ponad 1,5 roku. Proszę o jakąś poradę. Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
MasterBarti 945 Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Poczekaj aż karta przyjdzie, przetestujesz i zobaczysz. Może wymienili pastę i to wystarczyło, więc nic konkretnego nie pisali. Skoro sam mogłeś to zrobić, ale nie chciałeś tracić gwarancji więc ją wysłałeś, to o co te żale ? Cytuj Link to post Share on other sites
WaltKowalski 78 Napisano 4 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 (edytowane) Niech pomyślę o to, że zmarnowałem 3 tygodnie czasu a potem dostaje taką wiadomość Rezultat zlecenia Data realizacji:2016-03-04 Rezultat zlecenia:nieuwzględnione, usterka niewykryta Uzasadnienie: Sprzęt gruntownie przetestowany w serwisie producenta. Opisywana usterka nie występuje. Sprzęt zwrócono w stanie niezmienionym. Pośrednictwo reklamacji dystrybutor AB. Edytowane 4 Marca 2016 przez WaltKowalski Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.