Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Problem z gw asus r9 290 dc2 oc

r9 290 asus

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 WaltKowalski

WaltKowalski
  • Pasjonat

  • 898 postów
  • Miejscowość:Bydgoszcz

Napisano 04 marzec 2016 - 17:08

Witam, 

Mam małe starcie z serwisem Asusa ok miesiąc temu zakupiłem r9 290, trochę się grzała co opisałem w innym temacie, więc wysłałem ją do serwisu co mi poleciał jeden z serwisantów na stronie. Jak on to ładnie napisał "karta ma ewidentne problemy z temperaturą" (robiła ponad 90 stopni przy 6 wentylach i otwartej budzie) tak też zrobiłem ładnie ją zapakowałem zaniosłem do x-koma tam mi powiedzieli, że jak chce szybko ja dostać to na własny koszt wysłać ją do Częstochowy skąd ją wyślą do Asusa (gdybym jej nie wysłał na własny koszt to bym czekał tydzień lub więcej aż uzbierają określoną ilość sprzętu, aby wysłać wszystko razem. Tak też postąpiłem wysłałem ją na własny koszt kurierem czekałem 3 tygodnie co ciekawe w serwisie spędziła tylko 2 dni reszta to czas przesyłki do Czech. Problem zaczyna się tutaj gdyż od x-koma dostałem ciekawego smsa o treści "usterka nie wykryta" Nie ukrywam dość mocno się zdenerwowałem bo przecież jeden z ich serwisantów mi napisał, żeby ją wysłać bo ma problemy z temperaturami jak dobrze poszukam to jeszcze znajdę tego emaila. Co powinienem zrobić z tym fantem? Czekałem ponad 3 tygodnie prawdopodobnie tylko na wymianę pasty termoprzewodzącej co sam mógłbym zrobić w 10 min tyle, że bym stracił gwarancję a Panowie z Czech uważają, że jak najbardziej wszystko jest ok mimo,że robi ponad 90 stopni i ktoś z supportu napisał żeby wysłać. Jestem jednym słowem w kropce i nie bardzo wiem co powinienem zrobić. Nie chciałbym ściągać plomby jest dość delikatna a gwarancji mi zostało ponad 1,5 roku.

Proszę o jakąś poradę. Pozdrawiam 


  • 0

CPU: i7 4790k@4,7GHz - 1.270v, Cooler: Alphacool Eisbaer 420mm, Mobo: Msi Z97 gaming 5,  Ram: 24GB G.skill Tridentx 2400MHz cl10, GPU: Asus R9 FuryX, PSU: Seasonic Xseries 750w, Case: Be quiet! Dark Base PRO 900 , HDD: Seagate Barracuda 1TB+ 2TB, SSD: Kingston Hyperx 120gb + Crucial MX500 M.2


#2 MasterBarti

MasterBarti
  • Maniak

  • 3990 postów
  • 3DMark 06:35526 http://www.3dmark.com/3dm06/17662067

Napisano 04 marzec 2016 - 17:13

Poczekaj aż karta przyjdzie, przetestujesz i zobaczysz. Może wymienili pastę i to wystarczyło, więc nic konkretnego nie pisali. Skoro sam mogłeś to zrobić, ale nie chciałeś tracić gwarancji więc ją wysłałeś, to o co te żale ?


  • 0

CPU i5-4690k @4,5 a na nim Scythe Mugen 2, MOBO MSI Z97-G43, GPU Sapphire Tri-X OC R9-290 (N.Ed.) RAM 2x4GB Kingston HyperX Beast @2600 cl11, HDD WD3200AAKS, PSU OCZ StealthXStream 2 600W, LCD GW2760HM, AUDIO Logitech z-5500


#3 WaltKowalski

WaltKowalski
  • Autor tematu
  • Pasjonat

  • 898 postów
  • Miejscowość:Bydgoszcz

Napisano 04 marzec 2016 - 17:25

Niech pomyślę o to, że zmarnowałem 3 tygodnie czasu a potem dostaje taką wiadomość

 

Rezultat zlecenia

Data realizacji:2016-03-04   Rezultat zlecenia:nieuwzględnione, usterka niewykryta Uzasadnienie: Sprzęt gruntownie przetestowany w serwisie producenta. Opisywana usterka nie występuje. Sprzęt zwrócono w stanie niezmienionym. Pośrednictwo reklamacji dystrybutor AB.


Użytkownik WaltKowalski edytował ten post 04 marzec 2016 - 17:57

  • 0

CPU: i7 4790k@4,7GHz - 1.270v, Cooler: Alphacool Eisbaer 420mm, Mobo: Msi Z97 gaming 5,  Ram: 24GB G.skill Tridentx 2400MHz cl10, GPU: Asus R9 FuryX, PSU: Seasonic Xseries 750w, Case: Be quiet! Dark Base PRO 900 , HDD: Seagate Barracuda 1TB+ 2TB, SSD: Kingston Hyperx 120gb + Crucial MX500 M.2






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: r9 290, asus

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych