Skocz do zawartości

Modernizacja dwóch komputerowy


Recommended Posts

Witam  wszystkich.

Jestem nowy i zielony troszkę i proszę o rade jak zmodernizować  dwa komputery

Mój Komputer nr 1 Gry i AutoCAD cena 300-500zł

-I 5 4990k +Mugen 2 v 2  4.6GHz  1.252v

-ASRock Z97 PRO4 Z97

- Kingston 2x 4GB 1600MHZ

-Zasilacz ocz 700w Pro 80 plus

-Radeon 280x

-Obudowa Gladius 60

-Dyski;  (ST3500418as) , WDC (WD 500AAda-00S9B0) i 2TB (ST2000DM001)Dane +SSD PX-128M6S(system)

Potrzebuje na pewno z chłodzić procesor jakie dobre i w miarę tanie i ciche wentylatory polecacie do MUGEN 2  sztuk dwie 120 potrzebuje bo obecnie mam SilentiumPC Zephyr 120 2 sztuki ale nie zdają egzaminu na moim chłodzeniu .Jakie wentylatory do obudowy polecacie mam tylko standardowe.I ile i jaki rozmiar kupić 120 czy 140 ? I czy mój ram 8Gb wystarczy  czy morze go wymienić na inny  albo do kupić 8GB. Cena na modernizacje około 300-500zł Plus proszę o ocenę całego zestawu czy zda egzamin na parę lat czy zbierać na gruntowna modernizacje.

Teraz mój 2 zestaw praca biurowa i gry dla Ojca Maniaka COD BF3 itp.Cena 2000-2500zł
-AMD PHENOM II X4 965 4.2GHZ +SilentiumPC Spartan Pro (prawdopodobnie taki )
-MSI 970A-G46 AMD AM3+  bios świruje co bo sam podkręcił procesor na 4.2 Ghz
- Kingston 2x 4GB 1600MHZ
-Karta graficzna Asus GeForce GTX 750 Ti Strix OC 2GB DDR5 BOX      
- Zasilacz ocz 600w do wymiany
- Antec Three Hundred
-2TB (ST2000DM001)

Ja bym zostawił dysk obudowę grafikę ewentualnie ram  i chłodzenie na procesor ale to moje zdanie komputer pod gry dobry procesor na lata chciałbym i do łatwego oc tak jak np mój 4690K i chyba tylko intel wchodzi w grę bo AMD w tyle.
Z góry dziękuje za rade
 

Link to post
Share on other sites

 

 

Potrzebuje na pewno z chłodzić procesor jakie dobre i w miarę tanie i ciche wentylatory polecacie do MUGEN 2  sztuk dwie 120 potrzebuje bo obecnie mam SilentiumPC Zephyr 120 2 sztuki ale nie zdają egzaminu na moim chłodzeniu

:?: 

 

 

- Zasilacz ocz 600w do wymiany