Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam chciałbym zakupić nowy komputer do 3000zł dlatego szukam tu porady  :)


 


  • Zastosowanie komputera :Gry (nagrywanie, streamowanie)
  • Maksymalna kwota :3000zł (możliwe więcej w razie opłacalnego zestawu)
  • Których części potrzebuję :Cały Komputer
  • Czy będę podkręcać sprzęt? : Możliwe (jestem zielony w tych sprawach, ale pewnie spróbuję)
  • Rozdzielczość mojego monitora i model: FullHd LG Flatron E2211
  • Specjalne wymagania :Chcę żeby najnowsze gry chodziły w miarę płynnie w 60fps nie muszą chodzić na wysokich lub ultra chcę na pewno nagrywać i streamować.
  • Części z poprzedniego komputera (konkretne modele) :Brak
  • Własna propozycja zestawu :Brak
  • Inne :Brak
Link to post
Share on other sites

Jesteś w stanie 200zł dołożyć ? Podejrzewam, że gry raczej siedzące na gpu? 

1 x  MSI GeForce GTX 970 OC 4GB DDR5 256Bit (1241/7010) 1 x  Intel Core i5-4460 /3.2GHz, 6MB, LGA 1150, BOX/1 x  Zalman Z1 USB3.0 black (b/z) 1 x  Seagate 1 TB 7200rpm 64MB cache SATA600 Barracuda 1 x  Liteon iHAS122 SATA (black) 1 x  Thermaltake TR2 450W 120mm 80+ bronze 1 x  AsRock H81M-VG4 /intel H81, LGA1150/ 1 x  Crucial 8GB 1600MHz CL9 Ballistix

 

Zostajesz na haswellu, nadal dostajesz 4 wydajne rdzenie, bez możliwości oc. Dopłata do skylake znacznie mocniej uderzy cie po kieszeni. 

http://pclab.pl/art66130.html

 

GTX 970- klasyk, bardzo wydajna karta graficzna, zdecydowanie próbuj sił z oc, do tego ta kartę stworzono. jedna z tańszych wersji od msi. Shadowplay da tu niemal zerową degradacje wydajności przy nagrywaniu. 

 

Solidna obudowa z 2 wentylatorami 120mm i dobra wentylacją,  Pojemny i cichy hdd, zasilacz wystarczy tu z zapasem, po oc zestaw wciągnie jakieś 300W, podczas gdy tr2 ma 408W na +12V i certyfikat 80+ bronze.