Skocz do zawartości

Kupić zestaw z subwooferem do muzyki czy zmodernizować obecny?


Recommended Posts

Witam

Poszukuję jakichś kolumn, zestawu z subem do słuchania muzyki z PC lub coś do poprawienia basu w Solo 7C. Kolumny są świetne ale brakuje im basu. Z konfiguracji sprzętowej jestem trochę zielony więc liczę na waszą pomoc.

 

Aktualne Solo 7C używam pod TV i PC. Jedyne co mi w nich brakuje to basu. Czy ze względu na to, że kolumny mają wbudowany wzmacniacz da się je podłączyć przez amplituner czy jakiś wzmacniacz i dokoptować suba?

 

Nie potrzebuje cudów. Pokój jest mały 3,5 x 4 m ale lubię czasami posłuchać głośno muzyki a cenię sobie fajne brzmienie z odpowiednim basem. 

Kwota jaką bym chciał na to przeznaczyć będzie uwarunkowany tym czy da się zmodernizować obecne czy trzeba będzie się obejrzeć za czymś nowym.

 

Link to post
Share on other sites

Mały pokój jak na 7C... możliwe, że dlatego są braki w niskich tonach. Jak wpakujesz subwoofer do tego zestawu (o ile się w ogóle zgra) to bas będzie u sąsiada albo w krzakach za ścianą. Jakie jest źródło dźwięku z PC i jak ustawione masz kolumny?

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

14m2 to za mało o jakieś 6m2 żeby usłyszeć i poczuć bas z solo 7c, tam w końcu siedzą dwa średnioniskotonowe 16cm, ja w podłogówkach mam 2x 16cm średnioniskotonowe i jest wystarczająco dobrze w...37m2, zdecydowanie basu nie brakuje, tylko że ja mam je jak rozstawić, a Ty jak wpakujesz suba do pokoju to tak jak piszą koledzy, sąsiedzi będą go słyszeć i czuć ale nie Ty.

Link to post
Share on other sites

Kolumny stały cały czas po obu stronach łózka. Wyjątkowo na razie jedna stoi przy drzwiach. W 90% czasu słuchania muzyki siedzę przy biurku.  Niestety nie stać mnie na wybudowanie sobie domu z odpowiednim salonem, pokojem czy mieszkania żeby warunki były idealne do słuchania muzyki. Mieszkam w domu jakim mieszkam, mam pokój jaki mam i ciesze się, że w ogóle mam bo wiele osób niema nawet dachu na głową.