Skocz do zawartości

ASUS DG/DS vs Creative X-fi Audio


Recommended Posts

Witam,

 

Mam już dosyć wbudowanego układu dźwiękowego, zaś wysłużony Audigy 2 SB0400 nie działa w mojej konfiguracji komputera, bez względu na zastosowane sterowniki.

 

Chciałbym nabyć nową dźwiękówkę, z którą będę miał najmniej kłopotów :o. Nie chcę nic nadzwyczajnego, bo większość czasu słucham radia internetowego, lub oglądam filmy. Gram bardzo mało, raz na pół roku. Mam zestaw głośników 2.1. Nie chciałbym wydać więcej, niż ok. 150 zł. Może być używka.

 

I teraz tak, są albo ASUS'y DG i DS. Zaś z obozu Crative jest cała maść przeróżnych kombinacji X-fi Audio, Music, w tym widzę że występują różne oznaczenia kodowe. Nie znam się na tym za bardzo. Osobiście celowałbym w Asusa, wersję DS lub DG. Czym one się tak właściwie różnią?

 

Pozdrawiam,

Kamil

Link to post
Share on other sites

Mam właśnie Audigy 2 i szkoda mi jej, bo tyle lat dzielnie służyła.

 

Na poprzedniej płycie głównej Foxconna X38A działała pod Win7 bez zastrzeżeń na zmodowanych sterownikach. Niestety mobo padło i przesiadłem się na MSI z P35 i tu po instalacji jakichkolwiek sterowników, przed pojawieniem się pulpitu wywala BSOD'a. Próbowałem różnych driverów i sztuczek, po prostu za chiny ludowe nie działa :o.

 

Dlatego rozważam nowy układ dźwiękowy. Nastawiłem się na ASUS'a DS, bo od 12 lat stale używam Sound Blasterów i chciałbym czegoś nowego.

 

EDIT:

Przejrzałem allegro, i w cenie ok. 150-170 zł miałbym zarówno ASUS'a DS, jak i X-Fi Music (używka). Pytanie, która lepsza :)

Link to post
Share on other sites

Dlatego rozważam nowy układ dźwiękowy. Nastawiłem się na ASUS'a DS, bo od 12 lat stale używam Sound Blasterów i chciałbym czegoś nowego.

wszystko zależy czego oczekujesz od karty dźwiękowej, możliwie dokładnego odtwarzania dźwięku, czy odtwarzania tak "żeby się podobało" jeżeli to pierwsze weź asusa jeżeli to drugie to creativa

Link to post
Share on other sites