greswil 0 Napisano 10 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2016 Cześć, mam pewien problem,a mianowicie z oprogramowaniem producenta do myszki A4Tech R7. Program po próbie uruchomienia przez kilka sekund proces widnieje,ale zaraz znika. Próbowałem uruch. go w trybie zgodności z XP,z prawami administratora bez skutku. Wyłączyłem antywirusa i zaporę sieciową, ale to także nie pomogło. Antywirus:Norton Internet Security Zapora:Comodo Firewall Myszka działa bez problemu,tylko nie mogę jej skonfigurować w tymże programie. Zaznaczam, że inne nowo instalowane programy odpalają się bez problemu, więc wirusa raczej nie mam. System Win 7 64-bit Jeśli ktoś spotkał się z takim problem lub ma pomysł jak to naprawić to proszę o pomoc Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12515 Napisano 10 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2016 (edytowane) W tak zwanym "core" myszki zapisują się informacje o wersji oprogramowania. Nie chce działać, jeśli instalujesz jakaś starszą wersję. Przynajmniej u mnie tak jest. Edytowane 10 Lutego 2016 przez drVanSteiner Cytuj Link to post Share on other sites
greswil 0 Napisano 11 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 No o tym coś słyszałem.Ale ja instalowałem oryginalną i bieżąco wersje oprogramowania ze strony producenta, więc z tym chyba problemu nie będzie Pomoże ktoś.Nikt nie wie co może blokować,czy zamykać proces aplikacji ? I jak ten problem zlikwidować .. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.