Skocz do zawartości

Komputer do gier do 4000zł.


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez Sprint3r,

Recommended Posts

Witam, jestem tu nowy tak jak w temacie chciałbym złozyc komputer tylko i wyłacznie do gier do 4000 zł dostosuje sie do wzoru

 

  • Zastosowanie komputera: gry
  • Maksymalna kwota jaką dysponujesz:  do 4000 zł
  • Kiedy zamierzasz kupić komputer? w sobotę będe zamawiał w sklepie
  • Których części potrzebujesz?: jednostka centralna, monitor niedrogi a dobry
  • Czy będziesz podkręcać sprzęt? tak
  • Jaką rozdzielczość posiada Twój monitor? 1366x768 ale mozliwe ze wezmę nowy z komputerem lub do kupie w późniejszym czasie
  • Specjalne wymagania: aby gry które wypisałem ponizej chodziły mi w duzej ilosci fps i komputer był jak najwydajniejszy, z systemem win 10 i dyskiem ssd o duzej pojemnosci by był na nim system i gry
  • Czy posiadasz jakieś części z poprzedniego komputera? Nie
  • Własna propozycja zestawu: nie znam się
  • Inne: Gry które bede grał cs go, gta 5, wiedzimin 3, bf 4, the crew, hurtworld, h1z1, jakis asassin i jeszcze inne jak mi sie spodobają.

    Pozdrawiam i przepraszam za jakies błedy w pisowni. A monitor mozna podac jakis dbry to rozpacze decyzje czy kupowac czy zostac przy swoim benq g920hda. Czekam na odpowiedz

Pomożecie? proszę.

Edytowane przez Sprint3r
Link to post
Share on other sites

Podlinkowany przez Ciebie temat czytałem i zauwaz ze tamten uzytkownik nie chciał miec podkrecanego komputera  a ja bede podkrecał po jakims czasie a po za tym tam budzet wyszedł o wiele wyzszy niz ja mam wyznaczone.


Dobra znalazłem zestaw na innej stronie juz nie potrzeba waszej pomocy dziekuje za wszelkie propozycje.


Zestaw jaki znalazłem 

Intel Core i5-4690K BOX
MSI Z97-G43

MSI GTX 970 GAMING

2x 4GB G.Skill 2400 MHz CL11
Seagate Barracuda 1TB
SanDisk SSD Plus 120 GB
be quiet! System Power 8 500W
SilentiumPC Fortis 3 HE1425
LG SuperMulti GH24NSD1 RBBB
PHANTEKS Enthoo Pro