Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Zarabianie w internecie

zarabianie internet reklama

• Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 milesek943

milesek943
  • Nowicjusz

• 1 postów

Napisano 28 styczeń 2016 - 14:27

Witam serdecznie.
Jestem nowym użytkownikiem forum, dopiero zapoznaję się z wątkami.

Nazywam się Miłosz, jestem studentem Finansów i Rachunkowości. Zainteresowałem się ciekawym przedsięwzięciem.
Nie wiem czy Cię to zainteresuje, ale myślę, że warto spróbować. (bo to nic nie kosztuje !)
Chodzi o zarabianie na reklamie w internecie. Wszystko czego potrzebujesz to myszka i dostęp do internetu.
W odróżnieniu od innych serwisów, nie musisz inwestować. (Tylko zarabiasz !)

Jeśli jesteś zainteresowany i chcesz zarobić dodatkowe pieniądze, to napisz do mnie prywatną wiadomość lub na mój e-mail: milesek943@gmail.com
Odpowiadam w ciągu 8 godzin.

Pozdrawiam serdecznie.

• 0

#2 mpire

mpire
  • Nowicjusz

• 23 postów

Napisano 01 grudzień 2017 - 03:47

Jednym z serwisów umożliwiających zarabianie w sieci jest MYIYO, którego zasady działania opisano w tym artykule: http://www.pracawsie...ek-dla-kazdego/ (opisano w nim również, w jaki sposób angażując niewielkie pokłady energii, zarobić na nią od 100 do 300 złotych miesięcznie!)

• 0

#3 jarrino

jarrino
  • Maniak

• 10479 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 01 grudzień 2017 - 12:57

Proszę o wyjaśnienie,co kieruje wami ,w wypisywaniu takich rzeczy ? Myślicie,że tu siedzą sami debile niepiśmienni i nie czytający ?...

• 1

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zarabianie, internet, reklama

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1