Skocz do zawartości

Co ostatnio kupiliście?


Recommended Posts

Uchwyt montażowy wentylatora, montowany w gniazdach PCI, widać to po długich śrubach i tych trzech, typowych do przykręcania kart rozszerzeń, były razem w folii.

 

brawo zgadłeś, *montowany jest w śledziach PCI(e)

 

xk7TO0h.jpg

 

A tutaj mój montaż

GL1ANz3.jpg

jx8jyVZ.jpg

CvTWpMT.jpg

wItDAmH.jpg

 

@UP

celowo go zamontowałem w inny sposób, gdyż karta graficzna jest za szeroka,

ale cel został osiągnięty temperatury karty w stresie spadły z 85'C do 64'C

 

 

dzieję się tak ponieważ karta ma uszkodzony prawy wentylator, mało tego karta jest na gwarancji 36mc-y która jeszcze nie upłynęła (faktura 2015 październik) a sprzedawca uparcie twierdzi że sprzęt jest po gwarancji, papiery wszystkie mam jutro idę do urzędnika od praw konsumenta będziemy pozew sądowy na nich pisać.

Edytowane przez mutissj
  • Popieram 5
Link to post
Share on other sites

Kupiłem boxa z najnowszej edycji karcianki Magic: the Gathering. Box został wygrany przez kolegę na odbywających się tydzień temu mistrzostwach Polski. Udział brało 324 graczy, kolega był 13. Ciekawostką jest, że po raz pierwszy został obroniony tytuł, Radosław Kaczmarczyk drugi rok z rzędu jest mistrzem Polski. Jako, że karty na Europę są produkowane w Belgii wjechało również piwo z Belgii. 

 

IMG_20180730_191038589.jpg

  • Popieram 7
Link to post
Share on other sites

MSI nie przyjmuje sprzętu (mobo/gpu) od indywidualnych klientów. W przypadku gdyby sklep upadł można się zwrócić bodajże do KT, które jest pośrednikiem, może w tym przypadku też będą w stanie pomóc - napisz, zapytaj.

Link to post
Share on other sites

Odpowiedzialność sprzedawcy skończyła się po okresie dwóch lat od zakupu karty ( październik 2017 ). Gwarancji na kartę udziela MSI, tak więc do niego powinieneś kierować roszczenia reklamacyjne - wynikające z "Gwarancji producenta"

  • w skrócie to się aktualnie dzieję:

Sprzedawca mnie wysyła do MSI,

a MSI odsyła mnie do sprzedawcy

Płyty główne i kart graficzne


Reklamację składamy u sprzedawcy lub jednego z polskich dystrybutorów (dotyczy tylko sprzedawców , dystrybutorzy: AB, ABC Data, Incom , Action ). Na produkty udzielana jest gwarancja sprzedawcy na okres od 24 do 36 miesięcy.
Dla firm - wg przepisów prawa https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pliki/uokik_przepisy_konsumenckie_dla_przedsiebiorcow.pdf 

Generalnie sklep sprzedał mi kartę graficzną na którą gwarancja śmigała już prawie pół_roku,

czyli kupiłem grafe 2015.10 a gwarancja leciała już od 2015.05, <dowiedziałem się tego od MSI,

 

także wygląda to bardziej na winę sprzedawcy, to tak jak by kupił używaną i nową grafikę w jednym, albo z jakiegoś outletu o którym nie zostałem poinformowany, na stronie oczywiście pisało NOWA 36mc-y GW

 

 

 

 

MSI nie przyjmuje sprzętu (mobo/gpu) od indywidualnych klientów. W przypadku gdyby sklep upadł można się zwrócić bodajże do KT, które jest pośrednikiem, może w tym przypadku też będą w stanie pomóc - napisz, zapytaj.

 

sklep nie upadł, KT? proszę rozwiń skrót

Edytowane przez mutissj
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...