kwakus18 9 Napisano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2016 Witam!!!Mam do was dwa pytania odnośnie internetu i modemu. Pierwszym problemem jaki mam jest moja Neostrada. Zakupiłem ją dwa lata temu w wakacje no i do ostatnich wakacji nie było z nią problemów, lecz nagle zaczęła spadać prędkość, zaczął się rozłączać internet tak 2/3 razy na dzień przyjechał monter we wrześniu porobił coś przy kablach na dworze no i było pięknie do listopada. Od tego czasu aż do dziś internet wyłącza się co 10 min czasem co 20... Jest to strasznie uporczywe, nie mogę normalnie pracować. Macie może jakieś rozwiązanie na to? Bo dzwonienie do nich i doproszenie sie o cokolwiek graniczy z cudem, a jakoś do wakacji do końca umowy muszę przeżyć :http://techlipton.pl/forum/images/smilies/smile.pngDrugie moje pytanie dotyczy modemu Wi-Fi, dostałem ten modem razem z kartą, tabletem i internetem od Orange, no ale jak to bywa, wyszły problemy, ze za ofertę płacę, lecz internet mobilny jest nie aktywny, karta nie została zarejestrowana czy coś w tym stylu, no ale mniejsza już z tym, dążę do tego, czy mogę do tego modemu włożyć zwykłą karte sim np. z Play z darmowym internetem, i korzystać z niego bez problemów? Trochę szkoda nie wykorzystać sprawnego modemu, z LTE, i dlatego pytam :http://techlipton.pl/forum/images/smilies/smile.pngZ góry dziękuję za pomoc http://techlipton.pl/forum/images/smilies/wink.png Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.