Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Pytanie odnośnie internetu i modemu.

internet modem wi-fi neostrada orange

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 kwakus18

kwakus18
  • Gaduła

  • 351 postów

Napisano 25 styczeń 2016 - 13:10

Witam!!!

Mam do was dwa pytania odnośnie internetu i modemu. Pierwszym problemem jaki mam jest moja Neostrada. Zakupiłem ją dwa lata temu w wakacje no i do ostatnich wakacji nie było z nią problemów, lecz nagle zaczęła spadać prędkość, zaczął się rozłączać internet tak 2/3 razy na dzień przyjechał monter we wrześniu porobił coś przy kablach na dworze no i było pięknie do listopada. Od tego czasu aż do dziś internet wyłącza się co 10 min czasem co 20... Jest to strasznie uporczywe, nie mogę normalnie pracować. Macie może jakieś rozwiązanie na to? Bo dzwonienie do nich i doproszenie sie o cokolwiek graniczy z cudem, a jakoś do wakacji do końca umowy muszę przeżyć :smile.png

Drugie moje pytanie dotyczy modemu Wi-Fi, dostałem ten modem razem z kartą, tabletem i internetem od Orange, no ale jak to bywa, wyszły problemy, ze za ofertę płacę, lecz internet mobilny jest nie aktywny, karta nie została zarejestrowana czy coś w tym stylu, no ale mniejsza już z tym, dążę do tego, czy mogę do tego modemu włożyć zwykłą karte sim np. z Play z darmowym internetem, i korzystać z niego bez problemów? Trochę szkoda nie wykorzystać sprawnego modemu, z LTE, i dlatego pytam :smile.png

Z góry dziękuję za pomoc wink.png


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: internet, modem, wi-fi, neostrada, orange

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych