ML MODS 982 Napisano 12 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2016 Ciśnij ale pamiętaj o kilku rzeczach. Bądź stanowczy ale kulturalny bo jak będzie chamski w stosunku do nich zaufaj mi nie wyjdziesz na tym dobrze, postara się także nie starczyć ich od razu rzecznikiem praw konsumenta itd bo to też może obrócić przeciwko tobie, to jest opcja z której warto skorzystać ale gdy już na prawdę przegną np. będą trzymać płytę miesiąc albo dłużej. Cytuj Link to post Share on other sites
Leesiuu 538 Napisano 12 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2016 No jasne Akurat co do samych gwarancji/zwrotów itp. zawsze staram się być na czasie, bo wszyscy wiemy jak wszystkie sklepy (czy to Allegro czy inny zakątek internetu) lubią nasze pieniądze Może uda się to jakoś szybko i sprawnie załatwić Ale to jest dobry moment na (w końcu) ustalenie dobrej nazwy dla tego workloga. Myślałem coś o pazurach (znaczy o logo) http://previews.123rf.com/images/frenta/frenta1101/frenta110100046/8597394-Horizontal-background-metal-ripped-monster-claws-Stock-Photo-claw.jpg Wyciąć to w plexi poźniej i podświetlić tylko jaka byłaby do tego dobra nazwa? Kurde, nie wiem. Pomocy Cytuj Link to post Share on other sites
ML MODS 982 Napisano 12 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2016 Może dać je niebieski zamiast czerwone i nazwać "Blue Claw" ? Cytuj Link to post Share on other sites
Leesiuu 538 Napisano 12 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2016 Łaskawcy odpisali - mogą mi wymienić płytę na nową, albo zwrócić koszta (1030 pln, gdzie teraz ta płyta kosztuje 1200+). No nic, czas na małą kłótnie z morelkami - czekam na nową, zaplombowaną płytę w świeżutkim pudełku Cytuj Link to post Share on other sites
jakubulec 12 Napisano 12 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2016 Skoro mogą wymienić spytaj się kiedy możesz oczekiwać płyty u siebie i temat załatwiony Cytuj Link to post Share on other sites
Leesiuu 538 Napisano 12 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2016 Ale ja nie chcę wymiany - kupiłem ją niecałe 2 tygodnie temu i chciałbym, żeby była nowa Cytuj Link to post Share on other sites
jakubulec 12 Napisano 12 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2016 no chyba na tym polega wymian uszkodzonego towaru w sklepie Przynajmniej w teorii uszkodzony sprzęt powinien zostać wymieniony na nowy Cytuj Link to post Share on other sites
Leesiuu 538 Napisano 12 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2016 Z tym, że numery seryjne te sprawy - pudełko będzie już od innej płyty... Poza tym - czytając komentarze o morelach boję się, że dostanę refurba Cytuj Link to post Share on other sites
jakubulec 12 Napisano 12 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2016 z moreli nie korzystam, wierny od zawsze agito Ja bym odesłał całe pudełko z płytą i poprosił o nową fabrycznie zapakowaną... toż deluxe to nie jest byle jaka płyta tylko spory wydatek :v Cytuj Link to post Share on other sites
Leesiuu 538 Napisano 12 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2016 No dokładnie - po zakupie deluxe spodziewam się lepszego traktowania Przy okazji zasilacz leci na RMA - piszczące cewki podczas spoczynku to nie dla mnie (chociaż wiem, że to jest typowe w tym modelu w idle) Może coś poradzą Cytuj Link to post Share on other sites
ML MODS 982 Napisano 13 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2016 Z tymi cewkami to na prawdę loteria straszna jest tak samo jak w kartach graficznych ja już swoją 980ti drugi raz wysłałem na RMA mam nadzieje że 3 sztuka będzie już znośna bo mam dość Cytuj Link to post Share on other sites
Leesiuu 538 Napisano 13 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2016 No wiesz, jak 1200W ma dać tylko ~7% swojej mocy, bo wiecej komputer w idle nie zużywa to co się dziwić Problem z AX'em jest znany - to właśnie w tym zasilaczu występowało najczęściej to buczenie. No ale zobaczymy BTW. Miał ktoś coś wspólnego z RMA Corsair'a? Cytuj Link to post Share on other sites
ML MODS 982 Napisano 13 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2016 Ja miałem, reklamowałem kiedyś ram, wysyłałem bezpośrednio do producenta do Niemiec bodajże, po tym jak ram do nich dotarł to w 3 albo 4 dni dostałem przesyłkę kurierem prosto z Tajwanu z fabryki Cytuj Link to post Share on other sites
sebbo98 658 Napisano 13 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2016 Wysłałem do nich RM 750, bo zwarłem linie (ale ciiichooo ), przysłali nowy, poznałem po tym, że mój był porysowany, z notką, że naprawili. Jak u Mlodego, też szybko otrzymałem go z powrotem. Cytuj Link to post Share on other sites
Leesiuu 538 Napisano 13 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2016 Kto pokrywał koszty przesyłki? Mi chyba każą wysłać zasilacz do Holandii Cytuj Link to post Share on other sites
ML MODS 982 Napisano 14 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2016 Ja słałem do nich na swój koszt. Cytuj Link to post Share on other sites
mib23 2 Napisano 14 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2016 Niestety trzeba posłać zasilacz na swój koszt. Nie jest to tanie. O ile pamiętam to chcą konkretnym kurierem. Ja wysłałem 650W HX a przysłali z przeprosinami że nie mają tego modelu AX760W. Nawet z kosztami wysyłki byłem na plusie. Podejście do klienta było rewelacyjne. PS może za mało obciążyłeś zasilkę dlatego piszczy... Cytuj Link to post Share on other sites
Leesiuu 538 Napisano 16 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2016 W końcu "dogadałem się" z morelami. Dzisiaj zawożę płytę do netpunktu, a jutro wysyłam zasilacz do Holandii Cytuj Link to post Share on other sites
ML MODS 982 Napisano 16 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2016 I co z tego dogadywania wyszło ? Cytuj Link to post Share on other sites
Leesiuu 538 Napisano 16 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2016 Odbyłem miłą rozmowę z Panią z infolinii, z którą ustaliłem, że przyniosę cały zestaw jaki kupiłem, a oni po swoich testach dadzą mi taki sam, nowy Cytuj Link to post Share on other sites
ML MODS 982 Napisano 16 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2016 No to powiem tak trzymam kciuki żeby po ich testach nie było tylko gorzej 1 Cytuj Link to post Share on other sites
jakubulec 12 Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 No i jak tam? Tydzień minął, morele załatwiło sprawę? Cytuj Link to post Share on other sites
Leesiuu 538 Napisano 23 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Zasilacz jutro wróci z RMA z Holandii, a płyta dalej jest w drodze do serwisu... Polskie załatwianie spraw... mhm... Cytuj Link to post Share on other sites
jakubulec 12 Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 na fb im coś napisz. Firmy często szybciej reagują gdy dostaną publiczny lincz Cytuj Link to post Share on other sites
Leesiuu 538 Napisano 24 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2016 (edytowane) Z tego miejsca chciałbym bardzo podziękować firmie: Za profesjonalne podejście do tematu RMA, sprawną obsługę, szybką wymianę iii... za mój nowy zasilacz! Jestem ogromnie szczęśliwy, że rozmowa z pracownikami firmy skończyła się na wymianie na inny model, który sam mogłem zasugerować! THANK YOU! A tutaj moje nowe cudeńko, które to pozuje do zdjęć http://i.imgur.com/VZpjAKn.jpg ---------------------------- Co do płyty głównej - jest dalej w drodze do serwisu (z tego co mi się wydaje to serwis mają swój, wewnętrzny w PL). Chciałbym napisać coś pozytywnego, ale wysyłając zasilacz dzień później (po płycie) już jest nowy u mnie, a płyta nawet nie została przyjęta do serwisu.... Pozostało mi czekać do wtorku - wtedy to mija 14 dni od przyjęcia płyty. Stawiam się w sklepie po nówkę sztukę i składam komputer na nowo. Powtórzę to, co jest bardzo znane na forach - NIE POLECAM firmy morele http://images.freeimages.com/images/premium/previews/1059/10598279-rotten-apricot.jpg Edytowane 24 Lutego 2016 przez Leesiuu 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.