Caddiar 0 Napisano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2016 Witam! Mam problem z drukarką HP LaserJet M1132 MFP, a mianowicie: 1. Zaraz po zainstalowaniu sterowników wszystko działa, drukarka drukuje, skanuje. 2. Po wyłączeniu i włączeniu ponownie komputera drukarka już nie drukuje, nie skanuje. Windows ją normalnie wykrywa lecz gdy kliknę coś, żeby się drukowało, plik dodawany jest do bufora, a nic się nie dzieje. Ze skanowaniem także jest problem. Po włączeniu programu i kliknięciu "skanuj" wyskakuje błąd. Na laptopie zainstalowany jest Windows 8.1, antywirus to McAfee, nie wyskakują żadne okienka, które mogły by wskazywać, że usuwa jakieś pliki. Po przeinstalowaniu sterowników wszystko działa, ale do czasu ponownego uruchomienia sprzętu. Jakieś pomysły? Pozdrawiam. Cytuj Link to post Share on other sites
pramod 0 Napisano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2018 Witam! Mam problem z drukarką HP LaserJet M1132 MFP, a mianowicie: 1. Zaraz po zainstalowaniu sterowników wszystko działa, drukarka drukuje, skanuje. 2. Po wyłączeniu i włączeniu ponownie komputera drukarka już nie drukuje, nie skanuje. Windows ją normalnie wykrywa lecz gdy kliknę coś, żeby się drukowało, plik dodawany jest do bufora, a nic się nie dzieje. Ze skanowaniem także jest problem. Po włączeniu programu i kliknięciu "skanuj" wyskakuje błąd. Na laptopie zainstalowany jest Windows 8.1, antywirus to McAfee, nie wyskakują żadne okienka, które mogły by wskazywać, że usuwa jakieś pliki. Po przeinstalowaniu sterowników wszystko działa, ale do czasu ponownego uruchomienia sprzętu. Jakieś pomysły? Pozdrawiam. podobny problem tutaj moja drukarka Hp Laserjet M1132 Mfp nie drukuje po jakimś czasie, jeśli ponownie uruchomię maszynę to znów będzie działać Nie wiem jaki jest problem Myślę, że jest to problem związany ze sterownikiem hp laserjet m1132 mfp właśnie usunął stary sterownik, który został zainstalowany z dysku CD i ponownie zainstalował najnowszy sterownik z tej strony https://www.printerdriverforwindows.com/hp-laserjet-pro-m1132-mfp-driver teraz moja drukarka działa dobrze mam nadzieję, że pomoże to ktoś, kto przeczyta ten post Dziękuję Ci Cytuj Link to post Share on other sites
White_Ghost 77 Napisano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2018 A jaka jest treść tego "błędu"? Najlepiej byoby zresetować drukarkę oraz zainstalować aktualne sterowniki ze oficjalniej strony producenta bo to tutaj może leżeć problem.Pomocny może też być support HP, link poniżej .https://support.hp.com/pl-pl/document/c02287623 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.